iPhone & O'Reilly
Fra : Per Rønne

Dato : 10-11-09 12:52

Jeg ser netop at O'Reilly har udgivet op til 432 titler som e-bøger til
iPhone. Tilsyneladende alle deres bøger på lager.

30 kroner stykket.

Til opslag sikkert rimeligit godt; jeg tvivlr på fornuften i at læse en
bog på 500+ sider på en iPhone.

Jer ser netop den første 'rigtige' Mac-gog. »MacOS X for Unix Geeks
(Leopard), Fourth Edition.

Information om selve bogen:

<http://oreilly.com/catalog/9780596520632/>

432 sider.

Alle bøgerne er offentliggjort 16. oktober, og »Pockets References« går
for 18 kroner.

Jeg har endnu ingen erfaring med dem, men giver tippet videre.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 10-11-09 13:02

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> for 18 kroner.
>
> Jeg har endnu ingen erfaring med dem, men giver tippet videre.

Jeg prøver nu David Pogues »Mac OS X Snow Leopard: The Missing Manual.«
30 kroner er trods alt ingen herregård.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk