MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
WinFlash
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 09-11-09 17:29

Hej NG,

Er der nogen som ved hvad WinFlash er for noget og hvad det gør ved
computeren.
Køre i øvrigt windows vista ultimate på en Compaq bærebar.

Hilsen Karsten

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 09-11-09 17:42

Karsten Nielsen has brought this to us :
> Er der nogen som ved hvad WinFlash er for noget og hvad det gør ved
> computeren.
> Køre i øvrigt windows vista ultimate på en Compaq bærebar.

Hvis det er WinPhlash du tænker på, er det noget man bruger til
BIOS-opdateringer.

--
/klaus

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 09-11-09 18:02

On Mon, 09 Nov 2009 17:42:27 +0100, Klaus Jørgensen
<kj@address.invalid> wrote:

>Karsten Nielsen has brought this to us :
>
>Hvis det er WinPhlash du tænker på, er det noget man bruger til
>BIOS-opdateringer.

Nej helt nødagtigt står der - WinFlash for HP Notebook System BIOS
(for Notebooks with Intel Processors)

Det var et af de programmer som fulgte med computeren da jeg købte
den. Men det er måske som du siger en opdatering af BIOS
Men hvordan vil sådan en opdatering vise sig i den daglige brug af
computeren.
Eller er det måske noget med at der kommer nogle flere funktioner i
BIOS

Hilsen
Karsten

Fra : KentBM

Dato : 09-11-09 19:22

Karsten Nielsen skrev:
> Nej helt nødagtigt står der - WinFlash for HP Notebook System BIOS
> (for Notebooks with Intel Processors)

google.com giver adskillige træffere på "winflash for hp". Find den
rigtige til din HP og læse om der er forbedringer i forhold til den
nuværende BIOS.

Der må også være noget hp.dk support, som måske er nemmere.

--

Kent

Fra : J

Dato : 09-11-09 21:16

"KentBM" <kentF_JERNMagnussen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> nuværende BIOS.
>
> Der må også være noget hp.dk support, som måske er nemmere.

Det er jo lettere for spørgeren, når 'venlige' personer gider lave arbejdet
for ham. Så slipper han selv.

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 26-11-09 19:33

>Det er jo lettere for spørgeren, når 'venlige' personer gider lave arbejdet
>for ham. Så slipper han selv.

det var nu ikke lige derfor at jeg spurgte.
Men undskylder da mange gange hvis spørgsmålet kan misforståes i den
retning...