MS Windows
briani 27239
Vista UK med DK sprog
Fra : Ukendt

Dato : 09-11-09 17:25

Hej

Fik fra min datter bærbar med Vista Enterpriser UK og dansk sprogpakke og
kun SP1
Hvilken SP2 skal jeg installere DK eller UK.
Hvis jeg vil opgradere til Win7, hvilken version skal det være DK eller UK.

På forhånd tak
S.M.

Fra : Chano Andersen

Dato : 09-11-09 20:57

S.M. skrev:
> Fik fra min datter bærbar med Vista Enterpriser UK og dansk sprogpakke
> og kun SP1
> Hvilken SP2 skal jeg installere DK eller UK.

Umiddelbart ville jeg nok fjerne sprogpakken, og derefter installere en
UK SP2, og læse sprogpakken ind på ny. Jeg fik selv en del problemer
efter en opgradering, dog fra Vista Ultimate med DK sprogpakke.

Som udgangspunkt skal du dog bruge Vistaens primære sprog, i dit
tilfælde er det engelsk.

> Hvis jeg vil opgradere til Win7, hvilken version skal det være DK eller UK.

Du skal bruge en engelsk, men jeg tvivler på at du vil kunne opgradere
en Enterprise udgave med en normal Win7, du skal have fat i en
tilsvarende udgave, hvis upgrade overhovedet er muligt.

- Chano Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-09 21:49

Hej
Mange tak for svaret.
Jeg beholder min Vista i nu og vil installere SP2 ifg. opskriften

Venlig hilsen
S.M.