God trakiksikkerhedsreklame med Mick D [Li~
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 08-11-09 20:46

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-11-09 21:38

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> writes:

> http://magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=684

Video i stor udgave - selvf på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=VruWHHEnZGw

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)
Yamaha YZF-R6 '08 (blå el. sort) http://dfmc.dk/?id=29

Fra : Gamle Hansen

Dato : 08-11-09 22:07

Jaa, eller klikke ikonet fuldskærm på den første.

Computere er en svær en

Mwh
"Det er bedre at slå folk med briller, end med et baseball-bat."

Fra : Armand

Dato : 09-11-09 03:40

J.C.Kløve skrev:
> Se subjekt
>

> http://magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=684

Hold kæft - jeg nåede lige at tænke at dét sq da også var et sindssygt
sted at placere et svingsommerskur, inedn det rigtigt gik løs

Fed ide!

--
Armand.
(der faktisk har kørt tenderende til kedeligt efter at have kørt