Godt med ledig spalteplads – også på vejen~
Fra : Richard

Dato : 08-11-09 09:38

Ikke bare herinde, også på vejene i nordsjælland her i eftermiddag er
der od plads: Sølle syv andre mc'ister på små 200km/godt 3 timer var
alt jeg mødte på min søndagseftermiddagstur, der sluttede her lidt før
fem. Vejene var ellers tørre, stort set, på nær et regnvådt bælte nord
for Fløng, der så blot fik mig til at vende mod de lysere skyer oppe
over Arresø i stedet for området ved Lejre og Munkholmbroen som først
planlagt.

Men selvfølgelig, når hardcore novemberkørere som Dennis allerede er
trukket i garage...

Rimeligvis må jeg indrømme, at jeg frøs en smule i modvinden fra
Tisvilde og hjem mod Kø'strup, selv ad de små veje gennem skovene
etc.De mere sædvanlige 120-130 km kunne sikkert godt have gjort det.
Men det sæt Z6/Z2, jeg for ganske nylig fik sat på den en af de
firbenede, har gjort den endnu mere levende på de små snoede veje end
selv Azaro'erne førhen. Så den smule frysen gik til det gode formål:
At finde en endnu længere, kroget omvej hjem

Skulle vejret diktere at det bliver årets sidste tur, så var den
rigtig god, tlhvertelfæld

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
- der synes at november er undervurderet til mc-kørsel...

Fra : Bent_Albertslund

Dato : 08-11-09 11:12

On 8 Nov., 17:38, Richard <rpaderich...@netscape.net> wrote:
> [...]
>
> --
> Richard Pade, Sorgenfri, DK
> - der synes at november er undervurderet til mc-kørsel...

Jeg var ude og rulle med konen i går.... Roskilde, Munkholm, Tadre
Mølle, Lejre mv

Der var ingen tohjulere ved Munkholm som holder vinterlukket, men vi
havde garderet os med
medbragt kaffe og vejret var absolut tilforladeligt med tørre veje og
et solstrejf i ny og næ...

Vi mødte i alt to andre mc på vejen - så det tynder ud.

Medmindre vi får novembervarmerekord senere på måneden er det nok
konens sidste tur -
hun brokkede sig en kende over frosne fingre og og og og ...........

Selv håber jeg at jeg de næste tre uger kan køre en smule til og fra
arbejde - det eneste det kræver
er tørt vejr, ingen frost og ingen salt.....

Bent
GSF1200