Slut på denne sæson
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 08-11-09 14:31

Hej NG.

Jep, så blev denne Søndag formiddag og lidt af eftermiddagen brugt på
at få vasket cyklerne rigtigt godt og grundigt, vores køre sæson er
slut for i år, var ude og trille en 85-90 km sidste Søndag .........
det var ikke rigtigt nogen fornøjelse, vi er nok begge to lidt
kuldskær

Det blev til 8710 km på BMW'n og fruens cykel fik kørt 5072 km

Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er
dømt vinter kørsel ?

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-09 15:02

On Sun, 8 Nov 2009 14:31:28 +0100, Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er
> dømt vinter kørsel ?

Det blev beskedne 10KKm. i år.

Orla Pedersen
http://www.tfv-org.dk
http://www.tfv-org.dk/general/clearout oprydning, opdateret 8-11-2009

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-11-09 15:52

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i år, var ude og trille en 85-90 km sidste Søndag ......... det var ikke
> rigtigt nogen fornøjelse, vi er nok begge to lidt kuldskær

Ooh jeg fik sat dem i vinter-hi sidste søndag, efter at have kørt en lille
farvel-nu-er-det-vinter tur på den ene maskine.. Men det var dælme koldt,
hvis det ikke havde været fordi det var på Superduken, så havde jeg nok ikke
gidet

> Det blev til 8710 km på BMW'n og fruens cykel fik kørt 5072 km

Kawasakien fik kørt 5773km, størstedelen af dem i Italien, Østrig og
Tyskland.. fik kørt omkring 2777km på ferieturen, så de 3000 var
herherhjemme i DK.
KTM'en omkring 60 km.

Virkelig en skidt sæson i år, kører normalt minimum 10k km, men i år
drillede zx9r'en med forgaflen, og jeg valgte at få det hele renoveret ,
forgaffel og bagdæmper.. det hele blev sendt over til Hyperpro og blev
fixet.. Det tog også en del af køretiden, fordi jeg selv var lidt langsom
osv..

> Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er dømt
> vinter kørsel ?

Sæsonen er slut for mit vedkommende. Synes ikke det er sjovt at køre når det
er koldt.

Glæder mig til at det bliver forår, så jeg kan komme ud og lege på KTMen :)

Mvh Anders

Fra : Kim Olsen

Dato : 08-11-09 15:57

Har fået kørt ca 8000km indtil nu, og det bliver vel til yderligere 1000 km
inden året er slut.

Min sæson 2010 starter 2.januar 2010.

Kim Olsen
www.kims.pahn.dk
Lifan 250-4

Fra : ib tinning

Dato : 08-11-09 17:21

> Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er dømt
> vinter kørsel ?
>
>ca 14000 miles endtil videre og det bliver til lidt flere da min sæson går
>til 30/12

mvh Tinning & Transalp

Fra : Richard

Dato : 08-11-09 09:43

Hej Dennis,

On 8 Nov., 14:31, "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> wrote:

> Det blev til 8710 km på BMW'n og fruens cykel fik kørt 5072 km

Det var da noget, godt du fik hende ordentlig i gang

> Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er
> dømt vinter kørsel ?

Gætter på 2.500-3.000 km i år, men er ikke gjort op endnu da sæsonen
forhåbentlig ikke er slut før den 30

Vinterkørsel kan jeg nu godt undvære, så skulle det vel være i terræn
et eller andet sted. Kunne også være sjov nok at prøve.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-11-09 16:35

"Richard" <rpaderichard@netscape.net> skrev i en meddelelse
Hej Dennis,

On 8 Nov., 14:31, "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> wrote:

> Det blev til 8710 km på BMW'n og fruens cykel fik kørt 5072 km

Hej Richard

Jahh........ Hun har så ikke selv stået for det hele, jeg har da taget
den et par gange + at knægten også syntes at den er sjov

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-11-09 18:15

On Sun, 8 Nov 2009 14:31:28 +0100, "Dennis Hellan Pedersen"
<dhp(@)dalbynet.dk> wrote:

Hej Dennis.

>Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er
>dømt vinter kørsel ?

Det er nok den mest inaktive season til dato.

2455 Km på Paso.
720 Km (450 miles) på Velocette
250 km på NSU Max.
Ialt kun 3420 Km

Næste år bliver anderledes

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 08-11-09 18:47

Steen Gruby skrev:
> [...]
> <dhp(@)dalbynet.dk> wrote:
>
> Hej Dennis.
>
> Det er nok den mest inaktive season til dato.

Det bliver det altid

3200km
14 dage tilbage af sæsonnen

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-11-09 19:44

On Sun, 08 Nov 2009 18:46:55 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

Hej Kløve.

>Det bliver det altid

Helt sikkert.
D. 1 maj starter jeg en meget lang ferie, så der bliver rigelig tid
til at køre MC

>3200km
>14 dage tilbage af sæsonnen

Naeh, du er heller ikke for aktiv hva' ))

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-11-09 20:08

Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke> writes:

> [...]
>
> Hej Kløve.

> Helt sikkert.
> D. 1 maj starter jeg en meget lang ferie, så der bliver rigelig tid

Meget lang som = pension?

Kai, fik heller ikke kørt så meget i år. Måske 4000km + lidt på Raceren.
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-11-09 20:36

On Sun, 08 Nov 2009 20:07:31 +0100, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

Hej Kai.

>Meget lang som = pension?

Du er ikke nem at skjule noget for
En laang ferie, få arbejdsdage og så den laaaange ferie

>Kai, fik heller ikke kørt så meget i år. Måske 4000km + lidt på Raceren.

Lyder rimeligt når du nu ved at der snart er en mindre til at
opretholde bruttonationalproduktet

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-11-09 21:13

Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke> writes:

> Du er ikke nem at skjule noget for

Tjoo, men nu har vi jo også snakket om lige dét før.

> En laang ferie, få arbejdsdage og så den laaaange ferie

Tillykke. Så må vi håbe at Lise kan holde ud at have dig gående hjemme

> Lyder rimeligt når du nu ved at der snart er en mindre til at
> opretholde bruttonationalproduktet

Nemli' For når først du og alle de andre i mine forældres generation
har været på pension, har Danmark A/S ikke længere råd til at betale
pension til *min* generation. Så vi må bare igang med at spare op alt
det vi kan.

Kai

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-11-09 17:09

J.C.Kløve skrev:
> 3200km
> 14 dage tilbage af sæsonnen

Ak ja, så var det endegyldigt slut for denne sæsson, dagen i dag bød på
den sidste køretur af ca.80 km rundt i det vest himmerlandske, afsluttet
med en parkering i vinterhiet.

Netto godt 3800km i 2009 alt inc. jf. *trip1*.

Det lever op til eget krav om over 2500km ellers vil den blive afhændet!

Så næste år glæder jeg mig til forfølge disse køre mål:

1) tur på karoline
2) tur på sjælland
3) Assen (SuperBike)
4) Djursland rundt 5 gange (som altid)
5) Lidt aften "lir" på de lokale bagveje
6) Et par dage på Jyllands Ringen

Til den tid er der lavet ordinært service á olie og filter m.v. og
kommet frisk olie i forgaflerne, armerede bremseslanger og frisk filter.
Måske også frisk uld i potterne, der tænkes moderat ombygget á
afkortning med 15 cm, og en permanent monteret ny baffel. (ja så vil de
faktisk larme mindre en tilfældet er nu med 91 dB @3100 o/min, ½ afstand
af hvad loven foreskriver )

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-11-09 19:00

> Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er
> dømt vinter kørsel ?

blev sgu ikke meget, utoligt som en lille størrelse tager tiden
et par tusinde eller 3 vil jeg tro.
Og ingen vinterkørsel i år

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZS600 1998 + DT125R 1994
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Simon

Dato : 08-11-09 20:41

> Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er

6100 km. - og kører ikke vintermåneder... :)

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 08-11-09 22:00

"Simon" <s_kvinFJERNDETTEFILTERdal@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> 6100 km. - og kører ikke vintermåneder... :)
>
> --
> Simon, Århus
> Kawa ER-6n '07
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Det er blevet til godt 3000 km. men kom jo også sent ind i kampen. Der er
dog nok lige et par dage endnu hvor jeg skal køre på arbejde.

Jeg køre heller ikke til vinter. Faktisk venter jeg nok på en dag med
nogenlunde godt vejr til vinterklargøring.

--
MVH
Ann-Rikka & Jon Søgaard

Fra : Nismo

Dato : 08-11-09 22:57

Jamen det er da blevet til 13.000 km i år om min mc har stået stille en
lille måned allerede.
Og ØV, hvor er der lang tid til sæsonen starter igen.

Nismo

Fra : Armand

Dato : 09-11-09 03:43

Dennis Hellan Pedersen skrev:

> Hvad har i kørt til dato?........

Hvad bilder du dig ind at komme her og stille et så indignerende spørgsmål??
Jeg nægter simpelthen at svare for at det ikke skal blive for pinligt!

--
Armand.
(set i bakspejlet godt tilfreds med at han i det mindste kom afsted til

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-09 06:16

10300km på Blackbirden og 1600km på Firebladen.

Hygge PD CBR1100t + 1000rr bane for sjov jern

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-11-09 09:18

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Det blev til 8710 km på BMW'n og fruens cykel fik kørt 5072 km
>
> Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er
> dømt vinter kørsel ?

Hum. Jeg er ikke bogholder, men jeg gætter på 8-10.000 på TDM, 1000 på
FJ og 500 på fruens NTV. Vinteren bliver oplevet fra ryggen af MZ'eren
der har rundet 200 i mit ejerskab her til morgen. Varmehåndtag og
rygvarmer skal hjælpe mig igennem vinteren.

De fleste km bliver - med skam at melde - lagt på pendlerturene. Næste
år bliver anderledes.. måske.

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-09 10:14

> Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er dømt
> vinter kørsel ?

Ca 5000km på færgen (gsx1400) og lige godt 3200km på Banditten. Det har
faktisk været en rigtig god sæson, ikke så mange km som for 15-20år siden
men dog klart flere end jeg ellers har kørt siden at ungerne begyndte at
vælte frem ;)
Tror på at det bliver endnu bedre næste år
Færgen er ikke opstallet endnu, så hvem ved om der bliver tid til endnu en
bette tur.

Mvh ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4586 (20091108) __________

http://www.eset.com

Fra : Hekto

Dato : 09-11-09 04:39

Sæsonen sluttede ret præcist søndag d. 30/8 kl. 10.00!

En fæl discus prolaps satte et effektivt punktum for denne sæson. Så
det blev rimeligt præcist til 8.000 Km i år. Til gengæld har jeg da
bytet motorcyklen ud med en anden model i mellemtid - som en anden
prøvekørte. Så det er jo med spænding at sæsonen 2010 afventes.

Man synes altid at vejret kunne have været bedre, men kilometertallet
siger da noget andet. I år var vi i Weserbergland på ferie, og det kan
ihvertfald godt anbefales.

--
/Hekto

Fra : Armand

Dato : 09-11-09 16:40

Hekto skrev:
> Sæsonen sluttede ret præcist søndag d. 30/8 kl. 10.00!
>
> En fæl discus prolaps satte et effektivt punktum for denne sæson. Så
> det blev rimeligt præcist til 8.000 Km i år.

Shit!
Det er sq surt at skulle slide sig selv op med tungt arbejde

> Til gengæld har jeg da
> bytet motorcyklen ud med en anden model i mellemtid - som en anden
> prøvekørte. Så det er jo med spænding at sæsonen 2010 afventes.

Byttet, eller øget bestanden??

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 09-11-09 20:28

On Mon, 09 Nov 2009 16:39:55 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand.

>Shit!
>Det er sq surt at skulle slide sig selv op med tungt arbejde

Hekto ska' blot holde sig fra noget der er tungere end en blyant
Godt der findes andre gode håndværkere.

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-11-09 01:21

"Hekto" <hektoblast@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

>bytet motorcyklen ud med en anden model i mellemtid - som en anden
>prøvekørte. Så det er jo med spænding at sæsonen 2010 afventes.

Hvad har du byttet til? Så vidt jeg husker fik en en Aprilia Mille som du
ville bytte med noget zx6r ellr lign..... eller husker jeg helt forkert?

Mvh Anders

Fra : Richard

Dato : 09-11-09 11:04

Hej Hekto

On 9 Nov., 12:39, Hekto <hektobl...@gmail.com> wrote:

> En fæl discus prolaps satte et effektivt punktum for denne sæson. Så
> det blev rimeligt præcist til 8.000 Km i år.

Hørte det godt, lød ikke rart, godt at du er i bedring. Har ikke glemt
knastakslen, bare ikke fundet (læs: skabt) lejlighed, min fejl.

> Til gengæld har jeg da
> bytet motorcyklen ud med en anden model i mellemtid

Ja, den nåede jeg så heller ikke at se udendørs – og vise min Duc SS-
duperede søn, men det er nok godt det samme
Håber du finder et tilpas højt styr til at skåne ryggen på den lille
ny

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Armand

Dato : 10-11-09 00:35

Richard skrev:
> Hej Hekto

> Hørte det godt

Ja så hár det været et fælt tilfælde!

--
Armand.

Fra : N/A

Dato : 10-11-09 00:35

Fra : Western

Dato : 09-11-09 19:23

> [...]
> Det blev til 8710 km på BMW'n og fruens cykel fik kørt 5072 km
>
> Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er

9000 på SV 650 S'eren og 3000 på efterfølgeren F 800 S, som blev sat i
stald for en god uge siden.

--

Leif Westen

Fra : Hekto

Dato : 10-11-09 04:40

Nej - det var et regulært bytte. 900SSie byttet til Monster
DS1000.Mærket er vel overflødigt at nævne? Så det er nu med mere
oprejst kørestilling end før, dog uden at der går 'nissekværn' i den!

Det hårde arbejde var faktisk at støbe gulv til et lille værksted, så
egentlig var det motorcyklernes skyld. Jeg passede godt på ryggen; men
en trailer med dobbeltaksel skulle lige løftes på trækkrogen - det
skulle jeg nok ikke have gjort alene! Min arbejdsplads kan jeg ikke
klandre, da de har betalt forsikringen der gjorde at jeg hurtigt kom i
behandling. Prolapsen er opereret; men det tager også tid at komme
over den slags. Heldigvis går det rimeligt fremad, og jeg bliver så
god som ny igen ... næsten.

Richard, knasten ligger da bare og venter. Jeg hører jo at vi nu har
fælles bekendte? En 'frafalden' der nu har købt GB500!

--

/Hekto

Fra : Armand

Dato : 12-11-09 00:26

Hekto skrev:

> [...]
> skulle jeg nok ikke have gjort alene! Min arbejdsplads kan jeg ikke
> klandre, da de har betalt forsikringen der gjorde at jeg hurtigt kom i

Det anede mig faktisk at det ikke var på arbejde at sådant kunne ske
Men nu fik jeg jo hele historien ved at provokere!

God bedring.

Så'en en Monster er også bedre egnet for svage rygge end en SS'er,
endsige Pantah'en!

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 12-11-09 15:28

On 12 Nov., 00:25, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> [...]
>
> God bedring.
>
> Så'en en Monster er også bedre egnet for svage rygge end en SS'er,

Steen har ret! På arbejdet løfter jeg på blyanter, og når det går
vildt til skubber jeg måske lidt til tatstaturet på PC'en!
Drejebænke og fræsere m.m. bruger jeg kun når jeg fusker!

Faktisk tror jeg godt at Richard kunne have hørt det. Jeg blev indlagt
akut, og fik nogle ret fæle smerteanfald. På et tidspunkt havde de
givet mig så meget forskelligt at de ikke turde give mig mere. Jeg
skreg vist ret højt og vågnede senere med blå mærker på armene og i
ansigtet, og smadret glas på gulvet. Tro mig - det gjorde sgu nas!

Et godt råd er - pas på ryggen og løft korrekt! Men - de færreste
hører efter før det er for sent. Inklusive moi!

Monsterbeslutningen blev nu taget før det med ryggen. Det er begyndt
at være lidt anstrengt i nakken og håndledene. Pantah'en bliver vist
bare for sjov, fremover.

--

/Hekto

Fra : Richard

Dato : 13-11-09 13:35

Hej Hekto

On 10 Nov., 12:39, Hekto <hektobl...@gmail.com> wrote:

> Richard, knasten ligger da bare og venter. Jeg hører jo at vi nu har
> fælles bekendte? En 'frafalden' der nu har købt GB500!

Ja tak, men ikke mere 'falden' end at han haranskaffet, shinet og
customiseret sin GB paa rekordtid, haft tid til at hjaelpe mig min af
med noget snavs - og lagt grundstenen til, hvad der nok skal blive en
rigtig fin dansk GB site - devender vi tilbage til her ogsaa...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Hekto

Dato : 13-11-09 13:48

On 13 Nov., 21:34, Richard <rpaderich...@netscape.net> wrote:
> [...]
> med noget snavs - og lagt grundstenen til, hvad der nok skal blive en
> rigtig fin dansk GB site - devender vi tilbage til her ogsaa...

Joooh, tak. Jeg har en stabel tegninger og skitser til en masse små
alu-dimser der tilsyneladende mangler på en GB'er fra fabrikken
af!

--

/Hekto

Fra : Richard

Dato : 14-11-09 07:58

Hej Hekto,

On 13 Nov., 21:47, Hekto <hektobl...@gmail.com> wrote:

> Joooh, tak. Jeg har en stabel tegninger og skitser til en masse små
> alu-dimser der tilsyneladende mangler på en GB'er fra fabrikken
> af!

*lol* - man ser det for sig - eller snarere mangler i Eriks opfattelse
af, hvordan hans GB skal være. Selv kunne jeg nøjes med 10 hk ekstra
og måske 1-2 l mere olie i tørsumpen - til mit brug er fodhvilere,
pedaler og lygter mm ok, som de er

Husk nu ikke at læne dig for langt ind over drejebænken; skån
ryggen

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Per V. Misser

Dato : 09-11-09 22:06

Hej!
"Dennis Hellan Pedersen" skrev i en meddelelse>
> [...]
> rigtigt nogen fornøjelse, vi er nok begge to lidt kuldskær
> Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er dømt

Det blev kun til 2850 km på CXen. Heraf er det meste kørt på en rigtig god
sommertur til Neckarsulm og Sinsheim mm. Heriblandt Deutsches Fahrrad &
NSU-museum og Auto & Technik-museum. Begge kan anbefales.
Pendling giver ikke rigtig noget længere, da der kun er 5 km hver vej. Det
tager længere tid at komme i dresset og ud af det igen.

Der er lige kommet caloriefer-varme på det nye værksted, og liften er ved at
være klar, så der er dømt skruesæson fra nu af..

--
Per V. Misser
CX500E82

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 09-11-09 22:09

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> writes:

> Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er
> dømt vinter kørsel ?

11-12.000 km.

Sæsonen slutter nok lige straks når de giver sig til at køre med
saltbøssen. Olien til olieskiftet i forbindelse med opstaldning ligger
og venter på posthuset.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Andreas H. Roos

Dato : 10-11-09 16:41

Det blev til knap 3000 km, før en brækket ventil satte en stopper for
sæsonen i juli md.
Brugte +3 mdr på at finde et brugt topstykke :(
Nu er Guzzi'en samlet og klar til foråret hvor den skal køres til igen (nye
cylindre og stempler).
Håber dog på nogle mindre ture de næste 14 dage.

Andreas
Moto Guzzi v65

Fra : mcRuf

Dato : 11-11-09 14:39

> Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er dømt
> vinter kørsel ?

For mit vedkommende blev det kun til omkring 5000. Heraf blev de 1500 blev
brugt til at køre cyklen til Spanien, hvor den nu står og hygger sig i 15-20
graders varme og venter på at jeg kommer forbi på ferie i løbet af vinteren

mcRuf
BMW K100 RT

Fra : TWL

Dato : 11-11-09 20:12

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er
> dømt vinter kørsel ?

Jeg kommer lige over 8000 km på min CBF.
Jeg overvejer stadig en vinter mc da jeg ikke lige kan overskue
endnu en vinter med offentlig transport

Thomas

Fra : TWL

Dato : 16-11-09 22:38

TWL wrote:

> Jeg kommer lige over 8000 km på min CBF.
> Jeg overvejer stadig en vinter mc da jeg ikke lige kan overskue
> endnu en vinter med offentlig transport
>
> Thomas

Jeg har lige hentet en MZ ETZ125 så nu står den på vinterkørsel

Thomas

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-11-09 10:47

TWL wrote:

> Jeg har lige hentet en MZ ETZ125 så nu står den på vinterkørsel

Så er vi i samme båd

Er du medlem af mz-klub.dk?

--
vh
Torben - ETZ 251 Saxon Tour

Fra : TWL

Dato : 17-11-09 16:50

Torben Scheel wrote:

> Så er vi i samme båd
>
> Er du medlem af mz-klub.dk?

Ikke endnu, men jeg overvejer.
Der er desværre så mange ting der skal fornyes i disse måneder,
så det bliver nok først til januar.

Thomas

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-11-09 06:57

TWL wrote:

> Ikke endnu, men jeg overvejer.
> Der er desværre så mange ting der skal fornyes i disse måneder,
> så det bliver nok først til januar.

Overvej det grundigt - jeg har haft _stor_ glæde af hjælpsomheden (mod
medlemmer) derinde, i forbindelse med klargøring af maskinen. Der sidder
nogle folk med erfaring, der er manualer til download m.m.

--
vh
Torben

Fra : CBR-DK

Dato : 11-11-09 21:37

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er dømt
> vinter kørsel ?

Det blev i år til 10.056 km.

Mvh. Kim Christensen / Tårnby MC78
CBR1100XX med sprøjt

Fra : Knud Dam

Dato : 11-11-09 23:20

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har i kørt til dato?........og er jeres sæson også slut eller er
> dømt vinter kørsel ?

25 kkm blev det til i år, og sæsonen er slut for mit vedkommende.

Det har været en fed sæson, bla. med herretur: Tyskland, Østrig, Slovenien,
Kroatien, Ungarn, Slovakiet, Tjekkiet, den sædvanlige tur til Assen, hvor vi
i år deltog knapt 50, hvilket er rekord for os, og endelig en kanon 10 dages
tur til Manx GP på Isle of Man med fruen og nogle venner.

; - )

KD, FZ1-S 98 kkm.

Fra : Steen Gruby

Dato : 11-11-09 23:31

On Wed, 11 Nov 2009 23:20:11 +0100, "Knud Dam"
<danteknikdetteskalvaek@get2net.dk> wrote:

Hej Knud.

>25 kkm blev det til i år, og sæsonen er slut for mit vedkommende.

Det er fa'me godt gået

> [...]
>i år deltog knapt 50, hvilket er rekord for os, og endelig en kanon 10 dages
>tur til Manx GP på Isle of Man med fruen og nogle venner.

På den måde ka' du jo godt få spolet nogle Km af - Flot.