MS Windows
briani 27239
opdatering
Fra : Denis Nissen

Dato : 08-11-09 09:17

Hej

Windows Xp
Jeg får denne fejlmelding:
Kan ikke opdatere Sikkerhedsopdatering til Microsoft XML Core Services 4.0
Service Pack 2(KB936181)?

Den bliver ved med at fortælle at jeg skal installere
Hvordan sletter jeg opdateringen?

--
venlig hilsen
Denis Nissen

Fra : /John

Dato : 08-11-09 09:43

"Denis Nissen" <denisen@mail.telel.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg får denne fejlmelding:
> Kan ikke opdatere Sikkerhedsopdatering til Microsoft XML Core Services 4.0
> Service Pack 2(KB936181)?

"Denne sikkerhedsopdatering vises måske flere gange på opdateringslisten i
Microsoft Update eller i Windows Update, hvis en af systemfilerne er
beskadigede, eller hvis den ikke er opdateret korrekt":

http://support.microsoft.com/kb/936181

John

Fra : Denis Nissen

Dato : 08-11-09 10:16

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> [...]
> Microsoft Update eller i Windows Update, hvis en af systemfilerne er
> beskadigede, eller hvis den ikke er opdateret korrekt":

Tak, jeg slettede denne mxml4.dll, og det hjalp.
denis

Fra : /John

Dato : 08-11-09 10:22

"Denis Nissen" <denisen@mail.telel.dk> skrev i en meddelelse

> Tak

Velbekomme!

> jeg slettede denne mxml4.dll, og det hjalp.

Godt du fik løst problemet :)

Tak for tilbagemelding!

John