Så mangler vi bare at få fjernet
Fra : Leif Neland

Dato : 08-11-09 00:27

Er der en *LET* måde for 3's kunder at fjerne ventetonen; det er ikke
let at skulle ind på hjemmesiden og slå den fra.

TDC's metode med en sms var lettere at forklare for de generende abonnenter.

Leif

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-11-09 00:50

Leif Neland <leif@neland.dk> wrote in

> [...]
> let at skulle ind på hjemmesiden og slå den fra.
> TDC's metode med en sms var lettere at forklare for de generende

Til gengæld tog det ikke 1-2 hverdage for 3 at fjerne tonen, det skete
samme øjeblik man klikkede på knappen. Jeg mistænker TDC for at gøre
tingene manuelt.

Nu har TDC jo iøvrigt meldt ud at tonen fjernes for alle.

Fra : GiWeo

Dato : 08-11-09 17:42

Hej

>Er der en *LET* måde for 3's kunder at fjerne ventetonen; det er ikke
>let at skulle ind på hjemmesiden og slå den fra.

Ja logge ind på Planet3 direkte fra mobilen og slå det fra - eller
ringe til Kundeservice

Fra : J.K.Arning

Dato : 09-11-09 11:39

On 2009-11-08 00:27:25 +0100, Leif Neland <leif@neland.dk> said:

> TDC's metode med en sms var lettere at forklare for de generende abonnenter.

Ja og dem er der ved gud mange af .. desværre kræver det ingen
forudsætninger at få lov til at købe f.eks. en tlf. Livet ville ellers
blive lettere for mange hvis man kunne nægte nogle enkelte at gøre
netop det.