Import af Windows Mail beskeder
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 07-11-09 16:00

Jeg har installeret Windows 7 på en computer
og ønsker nu at importere Windows Mail (Windows Vista)
beskeder til Windows Live Mail fra en backup eller fra
Windows.old mappen.

Jeg kan imidlertid ikke hitte ud af hvilke filer, der er
tale om og hvor de er placeret.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Sven Lindhardt

Dato : 07-11-09 18:16

Jørgen Farum Jensen wrote:
> [...]
> Windows Live Mail fra en backup eller fra
> Windows.old mappen.
>
> Jeg kan imidlertid ikke hitte ud af hvilke filer, der er

Hej,

Du kan måske have glæde af følgende:
http://www.sevenforums.com/tutorials/5481-windows-mail.html

Jeg har prøvet den, men kunne ikke få det til at virke. Det skyldes
måske at jeg har opgraderet/nyinstalleret til Win7 64 bit fra Vista 32 bit.

Mvh Sven

Fra : crank

Dato : 08-11-09 20:13

Det gælder jo om at finde den rigtige mappe i Vista.
Prøv at højreklikke på 'Start' og åbn Stifinder:
Derefter skal du finde:
C:\Brugere\(dit brugernavn her)\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\
(AppData er en skjult mappe her i min Vista)

Det nemmeste er at tage en kopi af hele mappen \Windows Live Mail\
Den indeholder alle mails og hos mig fylder den 90 mb.

Nåh, ja .....
Hos dig må denne mappe jo ligge et sted i Windows.old
Prøv lige, om du kan åbne dine mails i Windows 7 inden du sletter
Windows.old -

Vh Crank
www.subdoms.dk