told&skat? adgang til værdifastsættelser
Fra : jhillerup

Dato : 07-11-09 07:09

Skat hedder det jo "kun" men jeg kan ikke længere finde
værdifastsættelserne er det mig der er pc-klovn eller er den
forsvundet?
Det er jo self. værdifastsættelser på mc-området

Hillerup

Fra : Tom Larsen

Dato : 07-11-09 09:40

http://modep.skat.dk/

husk at slå popups fra

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 10-11-09 16:32

jhillerup skrev den 07 nov 2009 i news:53c2af62-a198-4a24-9d15-
bc5c2a7382cb@a21g2000yqc.googlegroups.com:

> Skat hedder det jo "kun" men jeg kan ikke længere finde
> værdifastsættelserne er det mig der er pc-klovn eller er den
> forsvundet?
> Det er jo self. værdifastsættelser på mc-området

Og hvad står der så i din søgning, hvad går du efter?

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : jhillerup

Dato : 10-11-09 09:11

> Og hvad står der så i din søgning, hvad går du efter?

vfr rc36/2 årg.95-96, vi du med ned og hente ?
det er jo bare et par tusinde km
hillerup

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 13-11-09 21:08

jhillerup skrev den 10 nov 2009 i news:a14cd378-2711-42c2-a609-
a530cb53648d@z41g2000yqz.googlegroups.com:

> vfr rc36/2 årg.95-96, vi du med ned og hente ?
> det er jo bare et par tusinde km
> hillerup

Whatever
For tiden er der kun drømmerier, selv om der er vinterdækning på GSén

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : Armand

Dato : 13-11-09 23:49

jhillerup skrev:

> vfr rc36/2 årg.95-96, vi du med ned og hente ?
> det er jo bare et par tusinde km

Sikker på at det kan svare sig?
Priserne på selv CBR600n og VFR750, der hidtil har været uhørt høje, er
godtnok kommet i bund herhjemme. Problemet er at dét har SKAT'efar ikke
opdaget jvf. deres lister
Mit bud er at det sikkert ikke volder særligt meget besvær at finde en
VFR billigere eller mindst til samme pris herhjemme, hvorved at man
sparer sig for både rejseriet og mas med Skat samt toldsyn!

--
Armand.

Fra : N/A

Dato : 13-11-09 23:49

Fra : jhillerup

Dato : 15-11-09 08:37

> Sikker på at det kan svare sig?

nej, hvad skat angår kan man aldrig være sikker, men jeg syntes det er
forsøget værd og jeg prøver at gå grundig til skat. Der er nogle halv
mystiske værdifastsættelser som jeg prøver at få oplysninger om men de
har ikke givet lyd fra sig endnu.

> Priserne på selv CBR600n og VFR750, der hidtil har været uhørt høje, er
> godtnok kommet i bund herhjemme. Problemet er at dét har SKAT'efar ikke
> opdaget jvf. deres lister

jeg har ikke kigget på lister men "kun" værdifastsættelser, men det er
måske rigtigt at de er bagud med priserne, men jeg syntes også at
vifferne herhjemme er pris-sat højt.

> Mit bud er at det sikkert ikke volder særligt meget besvær at finde en
> VFR billigere eller mindst til samme pris herhjemme, hvorved at man
> sparer sig for både rejseriet og mas med Skat samt toldsyn!

det er sikkert muligt, men er der endelig en der er prissat nogenlunde
"fornuftig" så er den rød det er også en fin farve, men bare ikke
til mig for de sidste 4 mc i mit ejerskab har været røde.
rejseriet er for mit vedkomende hyggeligt, især hvis man kan lokke en
mc-makker med, der kan man jo så drikke en masse kaffe og planlægge
næste års langtur, syn/toldsyn foregår 200m fra min add. så det er
ikke noget problem, men selfølgelig kan skat gøre knuder

Jesper hillerup
pt. uden grej ;o(