MS Windows
briani 27239
Hvilken F-tast til at reboot af pc
Fra : Jesper

Dato : 07-11-09 12:33

Hej.

Jeg vil gerne reboote en bærbar pc, men kan aldrig huske hvilken F-tast det
nu er, man skal trykke på under opstart.

Kører XP.

Nogen som kan hjælpe?

mvh

Jesper,

Fra : simon

Dato : 07-11-09 12:40

Jesper skrev:
> [...]
>
> Jeg vil gerne reboote en bærbar pc, men kan aldrig huske hvilken F-tast det
> nu er, man skal trykke på under opstart.

F8
/simon

Fra : Kim

Dato : 07-11-09 18:18

"Jesper" <Christop@post1**.dknet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> det
> nu er, man skal trykke på under opstart.

Det kommer noget an på, hvilken bærbar PC vi snakker om...
Det er forskelligt fra mærke til mærke.
Formoder du snakker om at komme ind i BIOS ?

Mvh, Kim

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-11-09 18:23

"Jesper" <Christop@post1**.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne reboote en bærbar pc, men kan aldrig huske hvilken
> F-tast det
> nu er, man skal trykke på under opstart.

Ikke nogen bestemt - afhænger af bios'en i din PC - og dermed igen
hvilken PC du har.

Jeg går ud fra, at du vil ind i BIOS ?

Prøv f.x. F1, F10 eller F12 - de er ofte brugt.......

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : LG

Dato : 08-11-09 10:05

> [...]
> PC du har.
>
> Jeg går ud fra, at du vil ind i BIOS ?
>
> Prøv f.x. F1, F10 eller F12 - de er ofte brugt.......

Eller del-knappen...

mvh
LG

Fra : Stampe

Dato : 09-11-09 10:14

Eller F2

Fra : Henning

Dato : 09-11-09 14:54

On Sat, 7 Nov 2009 12:33:08 +0100, "Jesper"
<Christop@post1**.dknet.dk> wrote:

>Hej.
>
>Jeg vil gerne reboote en bærbar pc, men kan aldrig huske hvilken F-tast det
>nu er, man skal trykke på under opstart.

Du må lige definere hvad det er du vil under opstart? Du stiller
spørgsmålet i en Windows-gruppe, så det må have noget at gøre med dit
operativsystem?