Gösta Pilgaard RIP 30 - 10 - 2009
Fra : Gasse

Dato : 07-11-09 02:04

Gösta Pilgaard RIP 30 - 10 - 2009

http://www.youtube.com/watch?v=W0-wjUdaPBg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4580 (20091106) __________

http://www.eset.com

Fra : daniel

Dato : 07-11-09 16:07

On Nov 7, 2:04 am, "Gasse" <ga...@zerocrapmail.dk> wrote:
> Gösta Pilgaard RIP 30 - 10 - 2009
>
> http://www.youtube.com/watch?v=W0-wjUdaPBg
>
> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4580 (20091106) __________

> http://www.eset.com

ja ok flot, kender ikke gutten, han var sikkert en fin fætter men der
er allerede mindst 3 emner omkring hans exit fra denne verden til den
næste.

Fra : Gasse

Dato : 08-11-09 10:03

Link til youtube i denne tråd er nyt.
Det viser noget om sammenhold og medfølelse blandt motorcykelister.
Åbenlyst noget du ikke ved hvad er.

Det er ikke i denne tråd du skal promoverer dig selv.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4583 (20091108) __________

http://www.eset.com

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 08-11-09 10:52

Gasse skrev:
> Link til youtube i denne tråd er nyt.
> Det viser noget om sammenhold og medfølelse blandt motorcykelister.

Jo, men omend det nok er et lokalt islæt. Jeg har kørt i mange år og
kommet mange steder. Og jeg har aldrig mødt ham. Men trist er det altid
når nogen dør.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-11-09 11:03

On Sun, 08 Nov 2009 10:52:24 +0100, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk>
wrote:

Hej.

>Jo, men omend det nok er et lokalt islæt. Jeg har kørt i mange år og
>kommet mange steder. Og jeg har aldrig mødt ham. Men trist er det altid
>når nogen dør.

Det tætteste man kan komme udødelighed er vel at nogen savner en når
man er død.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : TDC

Dato : 06-12-09 20:51

Håber ikke at du er lige så ondskabsfuld og følelseskold, som du lyder

--
Ib Jensen,
Sabro

Fra : OV0VO

Dato : 08-12-09 10:51

On Sun, 6 Dec 2009 20:51:09 +0100, TDC <ib@ibjensen.dk> wrote:
> Håber ikke at du er lige så ondskabsfuld og følelseskold, som du lyder

Jeg synes nu at det er dig der overreagerer. Der er ikke noget
ondskabsfuldt i hans post, bare en erkendelse af at det kan
være irriterende med disse "RIP" tråde der vælter
over én alle steder. Jeg kender heller ikke ham Pilgaard
fyren, og det rører mig ikke synderligt at han nu er
død. I min lille verden sker der andre dødsfald som
jeg faktisk synes er triste, men jeg har ikke behov for denne
slags, nærmest følelsesporno.

Fra : TDC

Dato : 10-12-09 19:57

Følelsesporno at nogen er døde på MC?
Sikkert, hvis man enten ikke kører MC eller blot er så ung så døden ikke
eksisterer endnu. Men så kan man i det mindste lade andre have deres sorg i
fred, uden at kalde det følelsesporno.

--
Ib Jensen,
Sabro

Fra : OFH

Dato : 08-11-09 19:33

Hvem er denne Gøsta Pilgaard. Er det en som man burde kende??