Er det farligt at købe en Buell mht. reser~
Fra : Dennis Henriksen

Dato : 06-11-09 20:54

Står og er i forhandliger med Caps med en Buell 1125r.
De siger at der er blevet garanteret reservedele i 10år, kan man stole på
det.
Kan jo være at der er dele flere år end det. Ville jo være ked af ikke at
kunne komme af med den igen hvis man får lyst til at sælge om 2 år.
Kan nogle af jer komme med gode råd så ville jeg blive glad...

Dennis

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 06-11-09 21:06

Dennis Henriksen skrev:
> [...]
> at kunne komme af med den igen hvis man får lyst til at sælge om 2 år.
> Kan nogle af jer komme med gode råd så ville jeg blive glad...

I min verden - er der bekymringer nok, skulle dette nu også være en af
dem...

køb da for fanden hvis det er den du vil have!

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Armand

Dato : 07-11-09 12:31

J.C.Kløve skrev:

> I min verden - er der bekymringer nok, skulle dette nu også være en af
> dem...
>
> køb da for fanden hvis det er den du vil have!

Jup!
Og hvis man har tvivl omkring gensælgelighed er det da slet ikke en så
særegen motorcykel som en Buell man skal købe :-|

--
Armand.

Fra : Dennis Henriksen

Dato : 07-11-09 17:39

Armand skal det "jup" forståes med at du ttror det er dumt... Og hvad bygger
du det på.

Fra : Armand

Dato : 07-11-09 21:01

Dennis Henriksen skrev:
> Armand skal det "jup" forståes med at du ttror det er dumt... Og hvad
> bygger du det på.
>

> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen

Nej, nej!
Jeg synes absolut at man ligesåvel kan købe med hjertet, som ud fra alle
andre parametre, og endnu bedre: Med hjertet vedbliver man formodentlig
at være glad for modellen, frem for hvis man f.eks. valgte ud fra pris
eller bensinøkonomi.

Men Buell er i forvejen en marginal-model på markedet og dérmed er man
allerede ude i risiko for større værdifald end ved en mere ordinær og
stortsælgende model. Og dét taget i betragtning, så er det nytteløst
også at frygte reservedels-situationen og værdifaldet deri :-|

Det eneste jeg vil kloge-Åge omkring modellen, er at den er er kæmpefed
omkring gadehjørner, men at anvendeligheden derudover kan vise sig
enerverende, så vær sikker på dit behov!

--
Armand.

Fra : Carsten Jensen

Dato : 06-11-09 21:56

"Dennis Henriksen" <XXXDennis.h@os.dk(fjernXXX)> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne komme af med den igen hvis man får lyst til at sælge om 2 år.
> Kan nogle af jer komme med gode råd så ville jeg blive glad...

Jeg køber stadig reservedele til min Ariel fra 54. Hvis der er et marked er
der også nogen der laver og handler med dem.

Fra : Dennis Henriksen

Dato : 07-11-09 17:42

Carsten du har til dels ret men det err trosalt kun en cykel der har været i
omløb i 2-3 år så der er jo ikke det vilde af lagre rundt omkring.

Men går ud fra du kender min kollega Jørgen Andersen siden du siger Ariel.
Han har nærmest alt til dem...

Dennis

Fra : Carsten Jensen

Dato : 07-11-09 23:43

Ja, ham kender jeg godt og har også handlet med ham, men køber det meste i
England, selvom det ikke er ret meget, det er jo en Ariel :)