MS Windows
briani 27239
Windows 7 - Media Center og optaget HD TV ~
Fra : Mads

Dato : 06-11-09 22:29

Hej

Jeg kører Windows 7 64 bit og har en Pinnacle USB hybrid TV tuner.
Via Media Center kan jeg fint se de nye danske digitalkanaler, men
optager jeg fra DR HD kan jeg ikke få lov til at brænde programmet
ned på en DVD. Den påstår at filen er en ukendt format.
Samme fil kan dog fint afspilles i samme Media Center.

Er der nogen der kender til dette problem og som har en løsning?

Måske en mulighed for at konvertere video filen til et andet format
der er mere kompatibelt.

mvh Mads

Fra : Anker Rasmussen

Dato : 07-11-09 07:53

Mads skrev:
> [...]
>
> Er der nogen der kender til dette problem og som har en løsning?
>
> Måske en mulighed for at konvertere video filen til et andet format

Hej
Har samme opsætning som dig og samme problem, jeg brænder den som en
data DVD.

Hilsen
Anker

Fra : Mads

Dato : 07-11-09 10:01

On Sat, 07 Nov 2009 07:52:59 +0100, Anker Rasmussen
<boxer.nospam3@mail.dk> wrote:

>Hej
>Har samme opsætning som dig og samme problem, jeg brænder den som en
>data DVD.
>
>Hilsen
>Anker

Hej

OK, men så kan den vel stadig kun afspilles på samme Windows Media
Center eller hvad ? Jeg ville tage optagelsen med ind i stuen og se
den på mit TV. Altså afspille den i min DVD afspiller, som tager
DVD'er og DivX filer, men ikke denne WTV fil.

mvh Mads

Fra : Anker Rasmussen

Dato : 07-11-09 11:52

> [...]
> den på mit TV. Altså afspille den i min DVD afspiller, som tager
> DVD'er og DivX filer, men ikke denne WTV fil.

Hej

Prøv og spørge i gruppen om videoredigering.

Anker

Fra : Mads

Dato : 07-11-09 11:58

On Sat, 07 Nov 2009 11:52:03 +0100, Anker Rasmussen
<boxer.nospam3@mail.dk> wrote:

>Prøv og spørge i gruppen om videoredigering.
>
>Anker

OK, det prøver jeg. Tak.

mvh Mads