E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird er holdt op med at flytte spam
Fra : Carsten Riis

Dato : 06-11-09 11:38

Hej alle

Nu har jeg brugt Thunderbird gennem mange år efterhånden bl.a. fordi jeg
syntes at den intelligente spamhåndtering gør det dejlig nemt.

men på det seneste er den funktionalitet holdt op med at virke, at den
bare flytter spammen ned i spam-mappen.

Alle flueben er sat som de skal være.

Nogen der har et par ideer til, hvordan man får den aktiveret igen?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Carl Drud

Dato : 06-11-09 20:38

Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> writes:

> [...]
> jeg syntes at den intelligente spamhåndtering gør det dejlig nemt.
>
> men på det seneste er den funktionalitet holdt op med at virke, at den

Øh, er det så ikke som det skal være?

--
Carl

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-11-09 23:27

Carl Drud skrev den 06-11-2009 20:37:

> Øh, er det så ikke som det skal være?

ok, der mangler et ikke.

ud fra konteksten og indlægget i sig selv kan du vel godt regne ud, at
det netop ikke er som det plejer at være.

Fra : Jens Jensen

Dato : 06-11-09 23:36

Prøv at spørge her: http://forum.mozilladanmark.dk/