IT-udvikling (kun en anelse OT)
Fra : Armand

Dato : 05-11-09 17:13

Jeg har lige været forbi Wikipedia for at bekræfte min erindring omkring
Laverda 1200 og dér i artiklen om Laverda's 3-cylindrede motorcykler var
et link til den karakteristiske lyd fra en 180°'s triple!

Dér kan Gyldendals gamle paperware på mine forældres reol sgisme ikke
følge med

link for de nysgerrige:
<http://en.wikipedia.org/wiki/Laverda#The_triples>

--
Armand.
(der ellers regner Youtube for (også) et lydregister)

Fra : daniel

Dato : 07-11-09 16:09

On Nov 5, 5:12 pm, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:
> [...]
>
> --
> Armand.
> (der ellers regner Youtube for (også) et lydregister)

oh nice, næsten lige så uregelmæssig og facinerende som en Harley.

bringer minder tilbage om min gamle Kawasaki S1 3-cylindrede 2-takter
(en fattigmands våde drøm om en Laverda 750 går jeg ud fra.)

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 08-11-09 00:15

Armand skrev:
> Jeg har lige været forbi Wikipedia for at bekræfte min erindring omkring
> Laverda 1200 og dér i artiklen om Laverda's 3-cylindrede motorcykler var
> et link til den karakteristiske lyd fra en 180°'s triple!

Lyder nærmest som en Nimbus med en brændt ventil.

--
MVH
Ib Jakobsen