TDC's ventetone
Fra : Peter

Dato : 05-11-09 16:40

Hvor er det dog dejligt at TDC's nye ventetone kan slås fra og jeg håber at
mange vil gøre det. Den er rædselsfuld irriterende at høre på efter min
mening.

--
Venlig hilsen
Peter

Fra : Ralph

Dato : 05-11-09 18:11

"Peter" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor er det dog dejligt at TDC's nye ventetone kan slås fra og jeg håber
> at mange vil gøre det. Den er rædselsfuld irriterende at høre på efter min
> mening.

Hvorfor skal vi indrette os efter din mening? Jeg håber I alle vil spise
fiskefrikadeller med sennepssovs i aften for det skal jeg - kan du se hvad
jeg mener?

--
Ralph

Fra : Peter

Dato : 05-11-09 18:29

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> fiskefrikadeller med sennepssovs i aften for det skal jeg - kan du se hvad

Det var såmænd bare min mening som jeg skriver.

--
Venlig hilsen
Peter

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-11-09 18:41

Ralph skrev:

> Hvorfor skal vi indrette os efter din mening? Jeg håber I alle vil spise
> fiskefrikadeller med sennepssovs i aften for det skal jeg - kan du se hvad
> jeg mener?

Nej, det er dig der ikke kan se hvad der menes.

Hvis jeg vælger at min ringetone skal være et tågehorn afspillet
med 120 decibel lige i øret på den der ringer op, så er det ikke
mig der har problemer. Det er den der ringer. Det er derfor
rimeligt at dem der ringer til mig, beder mig om at finde en mere
diskret ringetone - eller også holder de måske bare helt op med
at ringe mere.

Det er helt legalt at os der ikke bryder os om musik eller andet
pausepjat i telefonerne når vi skal vente, henstiller til dem der
kan slå det fra, at e får det gjort. Det er *os* der skal døje
med at høre på det.

Hvis du derimod godt kan lide spildtidsmusik, så kan du jo bare
tage ørebøffer på når du ringer til folk. Så kan du endda selv
bestemme melodien.

--
Bertel

Fra : Lars Raaby

Dato : 05-11-09 22:04

Peter skrev:
> Hvor er det dog dejligt at TDC's nye ventetone kan slås fra og jeg håber
> at mange vil gøre det. Den er rædselsfuld irriterende at høre på efter
> min mening.

Hvordan kan det slås fra?
Jeg syntes det er pisse træls at høre på men stadigvæk er det
bedre end det lort som 3 sender.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 06-11-09 10:38

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan det slås fra?

Det kan gøres således: http://erhverv.tdc.dk/form/index.php?id=377 - send en
SMS med Dutdut til 1220, så sker det i løbet af et par dage.

Søren

Fra : Lars Raaby

Dato : 06-11-09 18:32

Søren Bøgh Nielsen skrev:
> [...]
>
> Det kan gøres således: http://erhverv.tdc.dk/form/index.php?id=377 - send en
> SMS med Dutdut til 1220, så sker det i løbet af et par dage.

TDC har heldigvis droppet denne melodi så nu får vi de gode dut
dut tilbage.
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/teknologi/article1250955.ece

--
Venlig Hilsen