[Nokia E52] Flytte beskeder fra telefon ti~
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-11-09 11:15

Er det mon muligt at flytte sms-beskeder fra telefonens hukommelse
til hukommelseskortet? Jeg ved, hvordan man skifter imellem den
interne hukommelse og memorykortet på telefonen, men gemte beskeder
flytter jo ikke automatisk med, når man skifter desværre.

Findes der evt. et tredjeparts-program, som kan?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 05-11-09 11:22

> [...]
> flytter jo ikke automatisk med, når man skifter desværre.
>
> Findes der evt. et tredjeparts-program, som kan?

Er det ikke noget man kan med PC Suite ?
(Har ikke en Nokia).

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-11-09 11:45

Anders (6400) skrev:

> Er det ikke noget man kan med PC Suite ?

Hmm, jeg kan ikke umiddelbart se, hvordan. Man får godt nok adgang
til både den interne og "eksterne" hukommelse med PC-Suite, men det
sker vha. en filbrowser og jeg kan ikke finde sms- og mmm-beskeder
som deciderede filer på telefonen med den filbrowser, for så kunne
jeg jo bare flytte dem over.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 05-11-09 14:40

Må godt nok melde pas !
Du kan jo forhøre dig i en telebutik om de kender noget til emnet.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-11-09 13:47

Thomas G. Madsen skrev:

> Findes der evt. et tredjeparts-program, som kan?

Jeg kunne i øvrigt også godt bruge et program, som kan ændre dato
og klokkeslæt på en sms, så den kommer til at ligge i den rigtige
rækkefølge i mobilen, for jeg har flyttet nogle smser fra indbakken
til en undermappe med PC Suite med det resultat, at datoen er blevet
ændret, så de nu ligger øverst i undermappen, hvilket de ikke burde
gøre, da de er af langt ældre dato.

--
Hilsen
Madsen