Salt
Fra : Thomas P

Dato : 05-11-09 02:33

Nogen der ved om der er saltet på ruten Esbjerg - Maribo.
Jeg har kigget på vintertrafik.dk men der er der ingen infomationer,
Kombinationen af fin itialiensk Mc og salt er ikke forenelig i min
verden, derfor vil jeg være helt sikker.

Mvh Thomas
GSX 1100 g/eml 2000
DR 750
Benelli Trek

Fra : Rene´

Dato : 05-11-09 11:03

Nu ved jeg ikke om du kører over Storebæltsbroen eller tager færgen
Spodsbjerg - Tårs.
Men hvis du kører over broen skal du være opmærksom på, at du senere
skal passere nogle små broer ,enten ved Vordingborg eller Farø, og der
er nogle gange saltet, hvis temperaturen er omkring 0. MEN det fremgår
som regel ikke af vintertrafik, hvis det kun er de små broer som er
saltet. Så ifølge kortet er vejene saltfri, men det skal du ikke regne
med at broerne er.