MS Windows
briani 27239
Søger sprogpakke til XP medie.
Fra : Benny

Dato : 04-11-09 20:19

Min storsøster har bedt mig om at ændre sproget på hendes computer fra
Engelsk til Dansk. Jeg har tidligere set en sprogpakke, men linket er blevet
ugyldigt.
Er der nogen, som har en god fidus? det er en lovlig installation.
Benny

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-11-09 21:55

Til Windows 7 Ultimate og Windows Vista Ultimate findes der Sprog
filer der kan downloades. Det gør der ikke til Windows XP. Microsoft
solgte dog på et tidspunkt specielle kits til storkunder der kunne
ændre sprog på XP. Disse har aldrig været tilgængelige for private. I
øvrigt var oversættelsen noget mangelfuld (engelsk-dansk) med en
blanding af engelsk og dansk i nogen af menuerne.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-11-09 22:07

"Jens Peter Karlsen" skrev i en meddelelse
> Det gør der ikke til Windows XP.

Delvis rigtigt - det findes til XP Mediacenter - og subject kunne tyde
på at det er den, der menes.

Den må findes et sted hos MS - jeg ved ikke om den kan dowmloades eller
skal købes.....

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-11-09 05:22

Læs hvad jeg skrev videre.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Benny

Dato : 05-11-09 12:38

Det drejer sig om en sprogpakke til XP Media Center Edition. jeg skal
beklage, at jeg ikke fik hele navnet med.
Jeg havde engang sprogpakken på dette link, men det er nu dødt.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=0DB2E8F9-79C4-4625-A07A-0CC1B341BE7C&displaylang=en

Nu ender det i Bing
Benny

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-11-09 13:04

"Benny" skrev i en meddelelse
> Det drejer sig om en sprogpakke til XP Media Center Edition.

Ja - det gættede jeg også på

I har vel ikke de originale CD'er - der mener jeg at sprogpakken ligger
på den sidste CD ?

Her er lidt vejldning - hvis I ikke har den:

http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?prodid=70510

Men desværre - jeg ved ikke, hvor den kan downloades, hvis den ikke er
hos Microsoft - men ring evt. til MS og spørg deres support om den
stadig findes.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard