MS Windows
briani 27239
opdateringer i Vista hvor ligger de
Fra : Ukendt

Dato : 04-11-09 18:51

I XP kunne man slette alle afinstalationsfilerne til opdateringer i windows
mappen, hvad hedder de i Vista, og hvor ligger de ??

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-11-09 22:02

Samme sted.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Bo.L

Dato : 05-11-09 00:19

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> Samme sted.

Ja jeg kan altså ikke se nogen som helst, sikker på, at de ligger i windows
mappen ?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-11-09 01:43

"Bo.L" <nejtak@ingenmail> skrev :

>Ja jeg kan altså ikke se nogen som helst, sikker på, at de ligger i windows
>mappen ?

Har du sat Windows til at vise skjulte filer og systemfiler?

I XP gøres det i kontolpanel => mappeindstillinger.
Ved ikke, om det er det samme i Vista.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-09 12:57

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Har du sat Windows til at vise skjulte filer og systemfiler?
>
> I XP gøres det i kontolpanel => mappeindstillinger.
> Ved ikke, om det er det samme i Vista.

Nogenlunde samme sted, og det er sat til. men der er ikke noget at se.