MS Windows
briani 27239
Win Vista og Win XP
Fra : Jørgen B

Dato : 04-11-09 13:43

måske et dum spørgsmål
Jeg har et program, som kan installeret i win xp men ikke i win vista home,
kan man i win vista gøre noget eller kan et program hjælpe en så jeg kan
installer programmet
i vista

JBp

Fra : Henning

Dato : 04-11-09 14:56

On Wed, 4 Nov 2009 13:42:45 +0100, Jørgen B <xxx@xxxx.dk> wrote:

> [...]
>kan man i win vista gøre noget eller kan et program hjælpe en så jeg kan
Kør det i kompatibel mode. Højreklik - egenskaber.

Fra : Jørgen B

Dato : 04-11-09 17:10

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Kør det i kompatibel mode. Højreklik - egenskaber.

tak for hjælpen

JBp

Fra : Jørgen B

Dato : 05-11-09 07:56

"Jørgen B" <xxx@xxxx.dk> skrev i meddelelsen

> "Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> tak for hjælpen
>
> JBp

Hej igen

Jeg kan ikke få det til at virke, er der andre måder.

ps. ikke et nyt program, for det nye er ikke så godt som det gammel

JBp

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-11-09 11:39

Jørgen B skrev:

> Jeg har et program, som kan installeret i win xp
> men ikke i win vista home

Du er nødt til at fortælle hvilket program det drejer
sig om, og hvilken version.

Andre sidder måske inde med viden om netop det
program.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Jørgen B

Dato : 05-11-09 14:49

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i meddelelsen

> Du er nødt til at fortælle hvilket program det drejer
> sig om, og hvilken version.
>
> Andre sidder måske inde med viden om netop det
> [...]

hej igen
det er Jalbum version 6.4, et foto album til hjemmesider.

JBp

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-11-09 21:06

> "Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i meddelelsen
> hej igen
> det er Jalbum version 6.4, et foto album til hjemmesider.
>
> JBp
Hvorfor henter du ikke nyeste version 8.5.1 i stedet for? Det er jo gratis.
http://jalbum.net/software;jsessionid=4lphk1MiveXZ5WMZTs7B.1

Kurt

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-11-09 21:13

Jørgen B skrev:

> det er Jalbum version 6.4, et foto album til
> hjemmesider.

Hvad sker der når du prøver at installere det?

Kommer der fejlmeddelelser?

Har du installeret Java?

Fra : Jørgen B

Dato : 06-11-09 14:10

> Hvad sker der når du prøver at installere det?

> [...]

Den nye har jeg også, problemmet er, at i bunden er der et popup, share,
Facebook, Twitter Digg, My space og reklame lav en hjemmeside m..m.
som jeg ikke vil have at kunne ses på min hjemmeside

JBP

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-11-09 21:45

Det er svært at svare, når man ikke selv har programmet.
Hvis du vil sende det til mig eller lægge det et sted, hvor det kan hentes,
vil jeg gerne prøve om det evt. er et generelt problem eller kun hos dig.
Min mailadr. er valid.

Kurt

Fra : Jørgen B

Dato : 07-11-09 21:30

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hvis du vil sende det til mig eller lægge det et sted, hvor det kan
> hentes, vil jeg gerne prøve om det evt. er et generelt problem eller kun

1000 tak for tilbudet jeg har lige fået det til at virke.

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-11-09 22:15

Jørgen B skrev:

> 1000 tak for tilbudet jeg har lige fået det til at virke.

Må vi ikke se det?

Fra : Jørgen B

Dato : 08-11-09 12:52

> Må vi ikke se det?