Brug af MS programmer nægtet....:-(
Fra : Erik Richard S¿rense~

Dato : 04-11-09 23:33

Jeg fik i går aftes et excel regneark med en liste over noget
professionelt fotoudstyr, hvor jeg skulle give en vurdering + evt. et
tilbud om køb....

Dobbeltklikkede selvfølgelig, men Excel2008 vil pludselig ikke åbne
hverken det ene eller andet - ikke engang sig selv. Prøvede så også
Word2008 - vil heller ikke. Jeg får en eller anden melding om, at den
ikke er registreret, hvilket den i allerhøjeste grad er, og hvis jeg vil
fortsætte med at bruge Office 2008, skal jeg købe en ny licens.

Hvad h.... sker der egentlig? - er M$ da blevet splitterravende
kuleskøre? - Samtidig var jeg også ved at opd. min antivirus på XPPro og
så ville jeg bagefter starte VLC - nyeste ver. - for at høre lidt musik,
men fik så en besked om, at jeg var nægtet lov til at bruge VLC på XPPro
- "...Du er nægtet tilladelse til anvendelse af VLC, da det udgør en
alvorlig sikkerhedsrisiko for Microsoft Windows..." - Andre har meldt om
lignende problemer med M$ produkter i andre grupper...

.....Heldigvis har jeg så OpenOffice. - Jeg brugte så den nye OOo-Dev
3.2, og det ser faktisk ud til, at problemerne med xreferences og
kommentarer nu er væk. For ham, jeg returnerede listen til, kunne fint
læse både kommentarer og xrefs.. - Så det er da lidt positivbt.

Men det andet kan gøre mig jävla galen.!

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-11-09 23:46

Erik Richard S¿rensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> [...]
> ikke er registreret, hvilket den i allerhøjeste grad er, og hvis jeg vil
> fortsætte med at bruge Office 2008, skal jeg købe en ny licens.

den har nok glemt sine registreringsoplysniger ... geninstaller ..

> [...]
> læse både kommentarer og xrefs.. - Så det er da lidt positivbt.
>
> Men det andet kan gøre mig jävla galen.!

Det kan være din disk er ved at stå af ...

/thomas

Fra : Erik Richard S¿rense~

Dato : 05-11-09 00:45

Thomas von Hassel wrote:

> den har nok glemt sine registreringsoplysniger ... geninstaller ..

Det være hermed så gjort i form af helt at smide den ud...

> Det kan være din disk er ved at stå af ...

Lyseslukker. - Nej, det tror jeg nu ikke. Diskværktøj siger OK,
Intech siger OK, og der er heller ingen problemer med andre programmer
på OS X.

mvh. Erik Richard