magic mouse
Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 04-11-09 13:16

Jeg har læst lidt blandede rewievs på amerikanske sites. Er der nogen her,
der har gjort sig erfaringer?

Venligst

Svend Erik Jørgensen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-11-09 13:18

Svend Erik Jørgensen <svejorg@esenet.dk> wrote:

> Jeg har læst lidt blandede rewievs på amerikanske sites. Er der nogen her,
> der har gjort sig erfaringer?

Find en butik der har den i udstillingen .... at rådgive om mus og
tastaturer er som at spørge en slagter hvilke bøger han læser ...

/thomas

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 11-11-09 22:38

> Find en butik der har den i udstillingen .... at rådgive om mus og
> tastaturer er som at spørge en slagter hvilke bøger han læser ...
>
> /thomas

1) se So Ein Ding fra i går aftes (findes som postcast hos dr.dk)

2) Kogebøger, selvfølgelig.

--
v.h. Mich

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-11-09 10:27

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> 1) se So Ein Ding fra i går aftes (findes som postcast hos dr.dk)

nu er jeg stor fan af Hr. Sonne ... men der er vel ikke nogen der påstår
at det var en gennemgribende gennemgang ...

> 2) Kogebøger, selvfølgelig.

touché :)

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-11-09 12:16

Mich. Ottosen skrev:

> 1) se So Ein Ding fra i går aftes (findes som postcast hos dr.dk)

Kommer den så dumpende i brevsprækken? :D

Det er vist den her side:

http://www.dr.dk/DR2/Soeinding/Download/20090202103048.htm

med iTunes linket

itpc://vpodcast.dr.dk/feeds/soeindingrss.xml

> 2) Kogebøger, selvfølgelig.

Uhm :)

Fra : Palle

Dato : 04-11-09 16:46

On 2009-11-04 13:16:12 +0100, "Svend Erik Jørgensen" <svejorg@esenet.dk> said:

> Jeg har læst lidt blandede rewievs på amerikanske sites. Er der nogen her,
> der har gjort sig erfaringer?

Har lige modtaget min med posten. Jeg er ovenud begejstret. Holder 100%.

Lykkelig over at have kommet af med det dårlige scrollhjul!

--
Palle

Fra : Martin

Dato : 04-11-09 17:03

Svend Erik Jørgensen wrote:
> Jeg har læst lidt blandede rewievs på amerikanske sites. Er der nogen her,
> der har gjort sig erfaringer?

Jeg er vild med den, og blev det efter at have prøvet den i 10 min. i
Eblehuset.

Det eneste "problem" jeg har er at det gør ondt i mine pølser når jeg
skal swipe forward, men backward er ikke noget problem :)