MS Windows
briani 27239
Mail fra windowsXP til Windows 7
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 03-11-09 20:02

Hej
Hvorledes for jeg konvaterer alle mine mails og kontaktpersoner fra Outlook
express i windows XP til Windows 7 , Windows Live mail.

Fra : Göran Wennerström

Dato : 03-11-09 21:27

>"Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> skrev

> Hvorledes for jeg konvaterer alle mine mails og kontaktpersoner fra
> Outlook express i windows XP til Windows 7 , Windows Live mail.

OE har en eksport funktion, mon ikke WLM har en import også!

Venlig hilsen Göran.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-11-09 21:47

"Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
> Hvorledes for jeg konvaterer alle mine mails og kontaktpersoner fra
> Outlook express i windows XP til Windows 7 , Windows Live mail.

http://www.pcdon.com/080113OutlookExpress-WindowsLiveMail.html

Kurt

Fra : John T.

Dato : 04-11-09 08:47

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> "Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> skrev i meddelelsen
>>
> http://www.pcdon.com/080113OutlookExpress-WindowsLiveMail.html
>
> Kurt

Fint link, Kurt--Tak !
John

Fra : John T.

Dato : 04-11-09 09:34

> Fint link, Kurt--Tak !
> John

Jeg gjorde følgende:
Jeg oprette en ny mappe et sted der var let at komme til, (Fra OE)
Eksporterede så fra OE til denne mappe.
Åbnede så Live Mail og importerede så fra den nye mappe.
Hilsen John