Chrome - skal reloades
Fra : Jgood

Dato : 03-11-09 15:22

Har på det seneste oplevet at Chrome ikke loader siderne med det samme,
men bare står og prøver at hente siderne ind - hjælper nogle gange at
trykke på reload - har ikke samme problem med f.eks. Firefox - så det er
ikke internetforbindelsen, som er årsagen.

Er ellers meget glad for Chrome som hidtil har været klart den hurtigste
browser...

- jg

Fra : Rune Jensen

Dato : 03-11-09 21:05

Jgood skrev:
> [...]
> ikke internetforbindelsen, som er årsagen.
>
> Er ellers meget glad for Chrome som hidtil har været klart den hurtigste

Et cashing-problem? Eftersom det hjælper med en reload?

Oplver du altid det problem eller kun ved visse sider?

Jeg har ingen problemer med Chrome i den retning, som du selv skriver,
så er den generelt ret hurtig, men det er så heller ikke min primære
browser -> bruger den mest til test af designs.

MVH
Rune Jensen