Fast modtager
Fra : Renor

Dato : 03-11-09 01:13

Hej,

Kan man på nokia telefoner lave sms'er til en fast modtager ?

Jeg skriver sms'er til den samme person 90 % af tiden, og jeg synes
det er besværligt at skulle starte en blank sms - enten vælge
kontaktpersonen, eller gå ind i kladder og åbne en sms dér hvor
kontaktpersonen er gemt på en sms.

Er der en smartere måde at gøre det på , f.eks. at modtageren er forud
defineret når man starter sin sms (og så kan man fjerne eller skifte
modtageren hvis man vil)

min nuværende tlf er en E52

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-11-09 09:39

Renor skrev:

> [...]
> det er besværligt at skulle starte en blank sms - enten vælge
> kontaktpersonen, eller gå ind i kladder og åbne en sms dér hvor

Har du prøvet at skrive et svar på en sms fra personen?

--
Bertel
Jeg har fået ny offentlig mailadresse.

Fra : David Mc Nally

Dato : 03-11-09 03:25

Installér TextQuick: http://mind-flip.com/textquick/index.html

Fra : Chano Andersen

Dato : 03-11-09 23:38

Renor skrev:
> Er der en smartere måde at gøre det på , f.eks. at modtageren er forud
> defineret når man starter sin sms (og så kan man fjerne eller skifte
> modtageren hvis man vil)

Tja, jeg ved at mine sidste 3-4 SE mobiler har lavet en liste med de
senest brugte modtagere, når jeg sender en SMS, så er det bare at vælge
den der skal have den. Den sidst brugte står altid øverst, og man
slipper så for at blade kontakt listen igennem...

Men kan forstå Nokia har valgt en anden tilgang til SMS...

- Chano Andersen

Fra : Ralph Køster

Dato : 04-11-09 09:11

Nokia 6300 har også den funktion...men sikkert ikke i S60 styresystemet.