Gösta Pilgaard den sidste hilsen
Fra : Gasse

Dato : 02-11-09 15:43

Gösta Pilgaard den sidste hilsen

http://www.youtube.com/watch?v=OYHOFeNY-Fg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4564 (20091102) __________

http://www.eset.com

Fra : Armand

Dato : 02-11-09 15:46

Gasse skrev:
> Gösta Pilgaard den sidste hilsen
>
> http://www.youtube.com/watch?v=OYHOFeNY-Fg

Neat!

Kan vække til eftertanke: Gad vide hvor mange der kommer til ens egen
begravelse :-/

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 02-11-09 22:44

Armand skrev:

> Neat!
>
> Kan vække til eftertanke: Gad vide hvor mange der kommer til ens egen
> begravelse :-/

Hmm

Jeg var med da vi tog afsked med Rytme Hans fra YCAA, og vi var vel en
35-40 motorcykler der fulgte ham på vej. I den anledning tænkte jeg det
samme.

Familien udtrykte i de forbindelse stor glæde over den gestus der blev vist.

Det vil da være glædeligt hvis man kunne samle et par MC'er eller 5 når
den dag oprinder - mon man skulle øremærke et par kasser Pils, og et par
poser god kaffe, en sådan eventualitet kunne jo komme ganske uventet

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-09 22:59

mon man skulle øremærke et par kasser Pils, og et par
> poser god kaffe, en sådan eventualitet kunne jo komme ganske uventet

> [...]

Hmm hvis det er samme flok som jeg drak gravøl med efter Gösta´s begravelse,
må du hellere reserver mere end et par kasser.
Det var faktisk en "god" oplevelse hvis man kan sige sådan om en begravelse,
nok var det vildt sørgeligt men tror bestemt at det var helt i hans ånd, som
det gik for sig.

Mvh Ove som sgu nok ville blive lidt stolt ,hvis han en dag kan sidde og
kikke ned (eller op) på sådan en flok der tager afsked.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4566 (20091102) __________

http://www.eset.com

Fra : Gasse

Dato : 02-11-09 15:50