MS Windows
briani 27239
et hyperlink bliver jeg nægtet adgang i Wi~
Fra : JB

Dato : 03-11-09 10:46

når jeg har et hyperlink bliver jeg nægtet adgang, hvor kan man rette det i
Win Vista home

JBp

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-11-09 15:19

Hvilket hyperlink?

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-09 18:54

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> Hvilket hyperlink?

Hvis det er de mapper i stifinder, der har link ikonet, så fatter jeg
heller ikke hvad det er, men jeg kan heller ikke komme ind i de mapper.
Nægtet adgang, og der ligger den slags link til mapper på næsten alle
mapper. Hvad er det ??

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-11-09 22:30

Er der af hensyn til ældre installations programmer der ikke kan finde
ud af at nogle special foldere ligger et andet sted eller hedder noget
andet.
F.eks. vil du i en dansk Vista i Explorer se C:\programmer men det
rigtige navn er C:\Program files og i 64bit versioner er der også
C:\Program Files(x86) (til 32bit programmer).
Det første skyldes at man i Vista gik over til en fælles kerne hvor
der blot er lagt en Sprogfil på. Dette for at det skulle blive nemmere
at komme med opdateringer.
Det sidste er for at holde 32bit og 64bit programmer adskilt.

Regards Jens Peter Karlsen.