MMS
Fra : H.L.

Dato : 01-11-09 22:27

Hej jeg kan ikke modtage MMSer selvom jeg har hentet den ene opsætning efter
den anden den skriver overførsel annuleret pga. fejl i internetprofil
hvad gør jeg har nu prøvet med 3 forskellige mobiler skal jeg have fat i min
tele-puscher? eller hva? jeg har CBB håber der sidder et klogt hoved der
kan hjælpe.

Mvh.Henrik

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 02-11-09 07:41

Hej Henrik.

H.L. skrev:
> [...]
> tele-puscher? eller hva? jeg har CBB håber der sidder et klogt hoved der

Her i Tyskland skal mms-tjenesten (modtagelse og forsendelse) aktiveres
én for alle gange med at forsende en enkelt mms. Har du prøvet det?
Eller får du der også en fejl?

Mvh.

Rainer

Fra : BorreBoy

Dato : 02-11-09 17:55

"H.L." <ha.lillelund@os.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> internetprofil hvad gør jeg har nu prøvet med 3 forskellige mobiler skal
> jeg have fat i min tele-puscher? eller hva? jeg har CBB håber der sidder

Slet alle gamle opsætninger. Genstart. Hent en ny.

Fra : H.L.

Dato : 02-11-09 22:56

Hej takker for svarene har fået det fixet ringede til CBB og så sendte de
en opsætning direkte til mig og så kunne den modtage MMS igen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-11-09 23:17

H.L. wrote:
> [...]
> mobiler skal jeg have fat i min tele-puscher? eller hva? jeg har CBB
> håber der sidder et klogt hoved der kan hjælpe.

Du skal have din WAP profil opdateret også.

--
/Frank