E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird som newsreader i Windows 7.
Fra : DOT

Dato : 02-11-09 11:14

Hej,

Jeg har tidligere brugt Winmail og outlook express som nyhedslæsere. Jeg
bruger Outlook til mail.

Der er et par ting som irriterer mig i Thunderbird som nyhedslæser, det
er måske blot fordi jeg ikke kan finde de rette indstillinger:

1. Navne på "subscriptions" er forkortede i menuen til venstre. For
eksempel er "dk.marked.privat.foto" forkortet til"d.m.p.foto".

2. "Subscriptions" i menuen til venstre er ikke ordnet alfabetisk. Og
dette, især sammen med punkt 1, er særdeles irriterende.

3. Jeg kan ikke slette indlæg, som jeg ikke ønsker at se. Jeg får at
vide, at jeg kan kan slette egne indlæg. Det må vel referere til
serverens indhold. Jeg ønsker blot at slette _visningen_ på min egen
computer.

Jeg håber nogen kan hjælpe med ovenstående. Forslag til andre
nyhedslæsere modtages ogaå gerne.

På forhånd tak

Sven

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-11-09 11:23

http://www.mozilla.org/support/thunderbird/tips#app_expandnames

http://kb.mozillazine.org/Thunderbird_:_FAQs_:_Newsgroups_Sorting

> [...]
> vide, at jeg kan kan slette egne indlæg. Det må vel referere til
> serverens indhold. Jeg ønsker blot at slette _visningen_ på min egen

Desværre har jeg ingen løsningsforslag til denne

> Jeg håber nogen kan hjælpe med ovenstående. Forslag til andre
> nyhedslæsere modtages ogaå gerne.

xananews er hermed foreslået.

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 02-11-09 12:31

DOT skrev:

> [...]
> vide, at jeg kan kan slette egne indlæg. Det må vel referere til
> serverens indhold. Jeg ønsker blot at slette _visningen_ på min egen

Marker indlægget og tryk 'k'.

--
Philip - http://chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk