MS Windows
briani 27239
Windows 7 licens/key
Fra : Jens

Dato : 31-10-09 18:11

Jeg har købt en upgrade til Windows Vista og har nu modtaget en
Windows 7 Professionel upgrade fra Fujitsu

Jeg vil dog gerne kunne bruge Windows 7 på flere maskiner, hvilket ikke kan
lade sig gøre med kun en key -

Nogen der ved hvordan jeg billigst muligt kan købe originale keys, så jeg
kan installere windows 7 på husets
andre maskiner?

Kan man evt. købe en licens online?

Fra : Kurt und

Dato : 01-11-09 04:13

"Jens" <Skriv_i_gruppen@eller_spørg_efter_min_mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kan lade sig gøre med kun en key -
>
> Nogen der ved hvordan jeg billigst muligt kan købe originale keys, så jeg

Køb dem i en butik ganske enkelt 1 pc 1 licens
køb evt ved SHG.dk

Kurt

Fra : JK

Dato : 01-11-09 21:12

"Kurt und" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jens" <Skriv_i_gruppen@eller_spørg_efter_min_mail.dk> skrev i meddelelsen

> Køb dem i en butik ganske enkelt 1 pc 1 licens
> køb evt ved SHG.dk

Er de nu også billigst

Fra : Kurt und

Dato : 02-11-09 16:41

"JK>>

> Er de nu også billigst

Det ved jeg ikke men du kunne du jo selv finde af IK'

Kurt