Kartoffelpilning - sådan!
Fra : Marianne

Dato : 31-10-09 15:52

Denne henvisning hang i mit supermarked over kartoflerne
http://www.youtube.com/watch?v=AP5Fo8s_obk. Det må prøves.

mvh
Marianne

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-10-09 19:59

In news:4aec4f09$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Marianne <mjanneh@gmail.com> typed:
> Denne henvisning hang i mit supermarked over kartoflerne
> http://www.youtube.com/watch?v=AP5Fo8s_obk. Det må prøves.
>
> mvh
> Marianne

LOL Smart, men den er vist lidt omstændelig i længden. Jeg foretrækker nu
også små pillekartofler i stedet for bagekartoffelstørrelsen når det endelig
skal være.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : S.B.

Dato : 01-11-09 12:41

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> LOL Smart, men den er vist lidt omstændelig i længden. Jeg foretrækker
> nu også små pillekartofler i stedet for bagekartoffelstørrelsen når det

Den her med at pille et æg er nu også ret smart

Fra : S.B.

Dato : 01-11-09 12:42

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Den her med at pille et æg er nu også ret smart

Sætter lige et link på da

http://www.youtube.com/watch?v=Dut1b--AgLM&feature=related

Søren

Fra : ASKF

Dato : 03-11-09 19:49

Tove Krieger ytrede sig i <4aec88ee$0$279$14726298@news.sunsite.dk> med
dette:

> [...]
>også små pillekartofler i stedet for bagekartoffelstørrelsen når det endelig

Jeg tror nu jeg skal prøve det med aspargeskartofler, som er de eneste
kartofler jeg piller (og jeg hader at pille kartofler).

Faktisk er det kun når jeg skal lave kartoffelmos at jeg skræller
kartofler, ellers foretrækker jeg dem med skrubbet skræl.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-11-09 21:17

In news:rju0f556irsdqrbi1n2iok8las7i8cuo95@4ax.com,
ASKF <nospam@askf.dk> typed:
> [...]
>
> Jeg tror nu jeg skal prøve det med aspargeskartofler, som er de eneste
> kartofler jeg piller (og jeg hader at pille kartofler).

Det er også én af de få ting ved køkkenarbejdet som jeg mindst bryder mig
om.

> Faktisk er det kun når jeg skal lave kartoffelmos at jeg skræller
> kartofler, ellers foretrækker jeg dem med skrubbet skræl.

Det kunne jeg egentlig også godt tænke mig, men det er jeg helt sikker på,
at min mand ikke vil godtage. Der siges at det er sundere at spise dem med
skrællen på, men det er måske bare en skrøne.