Nokia 6230i Firmware m.m.
Fra : Kim

Dato : 30-10-09 13:16

Er det muligt selv at opdatere Firmware i ens Nokia 6230i ?

Kan ikke finde den via google eller Nokia.com eller
Nokia Software updater.

Min kode når jeg tænder telefonen er 1615.

Hvis jeg vil "Gendanne Fabriks indstillinger" spørger den
om en sikkerhedskode, men 1615 virker ikke :(

Kan nogen venligst hjælpe ?

Eller er man tvunget til at betale en butik alá Mobil-Unlock til at ordne
det ?

Problemer er at den er begyndt at "Skratte" i lyden når man både taler og
lytter.

Mvh Kim

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 30-10-09 13:35

"Kim" <nææææ@xxxxxxxxx1234.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ?
>
> Problemer er at den er begyndt at "Skratte" i lyden når man både taler og

Din ''skratte'' lyd er nok snarer højttaleren der trænger til at blive
udskiftet.

Fra : Kim

Dato : 30-10-09 14:10

"Anders (6400)" <minegen@adresse.dk> skrev
> Din ''skratte'' lyd er nok snarer højttaleren der trænger til at blive
> udskiftet.

Kan man selv udskifte den eller hvad tror du det koster ?

MVh Kim

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 30-10-09 16:13

> "Anders (6400)" <minegen@adresse.dk> skrev
>
> Kan man selv udskifte den eller hvad tror du det koster ?
>
> MVh Kim

Man kan godt skifte den selv, hvis man er rimelig til elektronik.
En ny højttaler koster ikke det store - omkr. 40,- + porto
hos MytrendyPhone.dk

Fra : Kim

Dato : 30-10-09 14:00

"Kim" <nææææ@xxxxxxxxx1234.dk> skrev