Telefonfejl+
Fra : ___P.Sir

Dato : 30-10-09 12:01

Min kone har en Samsung E370 som hun ellers har været glad for. På det
seneste har hun dog misset nogle sms`er, som er sendt til hende. Vi har nu
forsøgt at få de samme til at sende igen, efter at have byttet hendes og mit
kort om, så de sms`er til min telefon i stedet. Og så modtages de...
Men det der undrer er, at det kun er visse afsendere, som ikke kan sende til
hende. Andre sms`er får hun jo uden problemer.
Hvad kan det nu skyldes?
preben

--
www.granvista.dk
Luksusferie i Spanien

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 31-10-09 14:01

> [...]
> Men det der undrer er, at det kun er visse afsendere, som ikke kan sende
> til hende. Andre sms`er får hun jo uden problemer.

Beskeder >> Indstillinger >> SMS >> Blokerede afsendere

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : ___P.Sir

Dato : 31-10-09 18:56

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> Beskeder >> Indstillinger >> SMS >> Blokerede afsendere

Jamen der var den jo...! Tak for det. Nu undrer vi os bare over, hvordan
pokker hun har fået de numre ind i "bloker" listen - men nu ved hun i det
mindste hvor hun skal checke hvis det forekommer fremover.
Preben

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 31-10-09 23:19

> Jamen der var den jo...! Tak for det. Nu undrer vi os bare over, hvordan
> pokker hun har fået de numre ind i "bloker" listen

Det er et stykke tid siden jeg har haft en Samsung i hånden så det kan jeg
ikke helt svare på - men der er MANGE Samsung-ejere der laver det trick, så
det må være nemt at komme til ved en fejl.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-11-09 13:55

Michael Kjærsgård skrev:

> Det er et stykke tid siden jeg har haft en Samsung i hånden så det kan jeg
> ikke helt svare på - men der er MANGE Samsung-ejere der laver det trick, så
> det må være nemt at komme til ved en fejl.

Jeg aner intet om Samsung, men der er måske en to-tast-kode der
gør det direkte?

--
Bertel
Jeg har fået ny offentlig mailadresse.