Har du set en troll?
Fra : Emil

Dato : 30-10-09 02:06

Hej

Det længe siden, at jeg har set indlæg fra en troll.
Men nu har jeg set adskillige indlæg fra en sådan, netop i denne
gruppe.

For nærmere info, så kig her:
<http://da.wikipedia.org/wiki/Troll>
eller den bedre engelske udgave:
<http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29>

m.v.h. Emil

Fra : Kurt Hansen

Dato : 30-10-09 06:13

On Fri, 30 Oct 2009 02:05:39 +0100, Emil wrote:

> Det længe siden, at jeg har set indlæg fra en troll.
> Men nu har jeg set adskillige indlæg fra en sådan, netop i denne
> [...]

Troll!!!!!
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Max

Dato : 30-10-09 06:52

Hej Emil

> Det længe siden, at jeg har set indlæg fra en troll.

Du har da lige selv lavet et, trioll.

--
Mvh Max

Fra : Emil

Dato : 01-11-09 05:14

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Emil

>Du har da lige selv lavet et, trioll.

Du skal aldrig fodre en troll.

m.v.h. Emil

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 30-10-09 09:31

Emil wrote:
> [...]
>
> Det længe siden, at jeg har set indlæg fra en troll.
> Men nu har jeg set adskillige indlæg fra en sådan, netop i denne

Kender godt fænomenet, men ved ikke hvem og hvad du henviser til.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-10-09 21:06

"Emil" skrev i en meddelelse

> Det længe siden, at jeg har set indlæg fra en troll.
> Men nu har jeg set adskillige indlæg fra en sådan, netop >i denne
> gruppe.

Den er for nem den der !, du bliver nok nød til at forklare dig nærmere.
Lige som det nok havde været mere korrekt hvis du i din tråd "alt om sukker"
, havde forklaret hvilke indlæg og hvad du finder fordomsfyldt ?

At N Dude så vælger i en hård tone at kalde dig torskedum ekstremt naiv
o.s.v. det kan naturligvis være inaverende , men imødegå det dog med
argumenter og ikke et "her er en troll" indlæg.

Når ret skal ret så er et link til Dansukker jo langt fra
den endegyldige sandhed om sukker , men hvis det er det du mener så forsvar
det dog med argumenter.

Mvh
Michael Meidahl Jensen