mobil - USB - PC ?
Fra : John Hastesag

Dato : 27-10-09 20:25

Ved sgu ikke hvad der er i vejen. Har prøvet via forskellige USB-indgange at
forbinde Nokia 95 8GB med PC'en. Har genstartet begge dele osv osv.
Re-installeret Nokia PC Suite. Men igennem de sidste par dage har det ikke
lykkedes :

Når jeg sætter USB til får jeg denne besked : "USB-enhed ikke genkendt, en
af usb-enhederne osv"

Har også prøvet at connecte via PC Suite, med samme resultat. Opdateret
Nokia Connectivity Cable Drivers

Whats up ?

Fra : John Hastesag

Dato : 27-10-09 20:47

Jeg har lige prøvet at koble den op på en anden PC og får nøjagtigt det
samme resultat. Så det må være noget i telefonens opstilling der er noget
galt ( jeg har checket om USB er slået til i mobilen )

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 28-10-09 07:57

"John Hastesag" <jh@txa.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige prøvet at koble den op på en anden PC og får nøjagtigt det
> samme resultat. Så det må være noget i telefonens opstilling der er noget
> galt ( jeg har checket om USB er slået til i mobilen )

Det kan også være USB kablet, er det originalt ?

Fra : John Hastesag

Dato : 28-10-09 23:49

"Anders (6400)" <sofus@hansen.dk> skrev i meddelelsen

> "John Hastesag" <jh@txa.com> skrev i en meddelelse

> Det kan også være USB kablet, er det originalt ?

Yes. det var det der fulgte med mobilen. Har også prøvet med et andet USB
kabel uden succes.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 29-10-09 10:07

> "Anders (6400)" <sofus@hansen.dk> skrev i meddelelsen

> Yes. det var det der fulgte med mobilen. Har også prøvet med et andet USB
> kabel uden succes.

Tror det er dit USB kabel der er defekt.
Hvis du har mulighed for det, så prøv at låne et andet kabel...

Ellers så må du til lommerne og købe et nyt.

Fra : John Hastesag

Dato : 29-10-09 18:10

"Anders (6400)" <minegen@adresse.dk> skrev i meddelelsen

> "John Hastesag" <jh@txa.com> skrev i en meddelelse

> Tror det er dit USB kabel der er defekt.
> Hvis du har mulighed for det, så prøv at låne et andet kabel...
>
> Ellers så må du til lommerne og købe et nyt.

Som jeg skriver lige dér oppe, så HAR jeg prøvet med et andet kabel.

Fra : Hauge

Dato : 29-10-09 23:52

John Hastesag wrote:
> Som jeg skriver lige dér oppe, så HAR jeg prøvet med et andet kabel.

Schh, ikke for avanceret, Anders læser *ikke* det der skrives, men svarer i
øst, selvom man spørger eller snakker i vest.

/Hauge