MS Windows
briani 27239
explore
Fra : ozxxxx

Dato : 28-10-09 00:01

kan man gen geninstaller Internet Explore i windowns Vista, uden at
installer hele vista
jeg har fået et problem når jeg er på en side og opdater bliver vinduet
mindre (højden)

JB

Fra : Henning

Dato : 28-10-09 04:50

>jeg har fået et problem når jeg er på en side og opdater bliver vinduet
>mindre (højden)

Interessant - jeg har samme problem, har hørt om andre med lignende.
Jeg har reinstalleret min IE8, uden det løste problemet...

Fra : ozxxxx

Dato : 29-10-09 14:13

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Interessant - jeg har samme problem, har hørt om andre med lignende.
> Jeg har reinstalleret min IE8, uden det løste problemet...

Jeg fandt på nettet, og nu virker det igen.

JB

Metode 1: Nulstil Internet Explorer-indstillingerne
Hvis du har Internet Explorer 7 eller Internet Explorer 8 installeret, kan
du løse problemer med beskadigede filer eller manglende
registreringsoplysninger i Internet Explorer 7 eller Internet Explorer 8.
Det kan du gøre ved at benytte følgende fremgangsmåde:

1. Start Internet Explorer.
2. Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner.
3. Klik på Nulstil under fanen Avanceret.
4. Klik på Nulstil i dialogboksen Nulstil Internet Explorer-indstillinger
for at bekræfte.