MS Windows
briani 27239
Send/modtag i Live-mail ?
Fra : John T.

Dato : 27-10-09 20:16

Hej.
I Outlook-Express er der en knap med "Send/Modtag" men i Live-mail
er der tilsyneladende ikke den mulighed.
Eks.:
Jeg sidder med en ven i telefonen og han siger: Jeg har sendt dig en mail nu
!
Jeg må så vente det minut jeg har sat Live-mail til at søge efter mail,
(Et minut er "lang" tid at sidde og glo på skærmen- )
Findes der en mulighed til at modtage med det samme i Vin7 ?
Hilsen John T.

Fra : Knud Erik

Dato : 27-10-09 20:32

"John T." <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> (Et minut er "lang" tid at sidde og glo på skærmen- )
> Findes der en mulighed til at modtage med det samme i Vin7 ?

Prøv med knappen "Synkroniser"

Fra : John T.

Dato : 27-10-09 20:41

> Prøv med knappen "Synkroniser"

Hold da kæ.. det er da en oversættelse der VIL noget.
Det havde jeg ikke ventet, men det virker, så stor tak til Knud !!!
Hilsen John T:

Fra : Jørgen E

Dato : 27-10-09 22:37

> Hold da kæ.. det er da en oversættelse der VIL noget.
> Det havde jeg ikke ventet, men det virker, så stor tak til Knud !!!
> Hilsen John T:

Arh det ved jeg da ikke - præcis den samme knap findes Outlook Express.

Du kunne jo også bare trykke F5 (= send og modtag)

Fra : JBH

Dato : 27-10-09 22:23

> [...]
> (Et minut er "lang" tid at sidde og glo på skærmen- )
> Findes der en mulighed til at modtage med det samme i Vin7 ?

Gad vide om "F5" knappen (opdater) virker

mvh
JBH

Fra : John T.

Dato : 28-10-09 07:51

> Gad vide om "F5" knappen (opdater) virker
>
> mvh
> JBH

Det ser det ud til !!
John