MS Windows
briani 27239
Søgefunktion i XP er holdt op med at virke
Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-10-09 07:15

Søgning efter filer på harddisken er helt holdt op med at komme med
resultater og finder ikke det jeg søger efter.

Aktuelt vil jeg finde alle *.dbx på drev C, højreklikker på C i stifinderen
og starter søgningen derfra.

Jeg kan klikke mig frem til dem i træet, så de ER der og mappen er ikke
skjult eller andet fikumdik og søgningen er i øvrigt indstillet til at søge
efter skjulte og systemfiler, samt i undermapper.

Det var kun et eksempel, men andre søgninger, f.eks. efter valle jpg-filer
i en bestemt undermappe, virker heller ikke. Den finder intet.

Er der sket noget i en opdatering til XP? Jeg er fuldt opdateret.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Henning Larsen

Dato : 27-10-09 18:07

"Kurt Hansen" <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i en bestemt undermappe, virker heller ikke. Den finder intet.
>
> Er der sket noget i en opdatering til XP? Jeg er fuldt opdateret.

Jeg har haft samme problem med XP. Årsagen viste sig at være et gammelt
program jeg havde installeret, som ikke var ordentlig XP kompatibel.
Programmet tilføjede et punkt til højrekliksmenuen. Det var det, som var
problemet. Så hvis du for nylig har installeret et ældre program, så prøv at
afinstallere det.

Henning