NewsTap Lite
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 28-10-09 21:06

Endelig har jeg fået den installeret og sat op mod sunsites newsserver.
Den henter fint artikler via mit wifi, er spændt på om den osse virker
på 3G og Edge.

Men kan ikke få den til at sende artikler. Ja, jeg kan faktisk ikke
engang skrive dem. Mit tastatur viser sig kortvarigt, når jeg trykker på
"subject" (osse i tekstfeltet.

Er det fordi det er en Lite? Jeg mener ellers at der på app.store, at
Lite kan hente og sende artikler (men kun fra èn gruppe).

Hvad skal jeg gøre?

--
v.h. Mich

Fra : Jon

Dato : 28-10-09 23:33

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:
> [...]
>
> Er det fordi det er en Lite? Jeg mener ellers at der på app.store, at
> Lite kan hente og sende artikler (men kun fra èn gruppe).

Det fungerer fint her. Se header - dette er skrevet og sendt med Newstap
Lite. iPhone OS 3.1 på iPhone 3G.
--
/Jon

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 28-10-09 23:46

Jon <REMOVEdiskworld@mac.com.Invalid> wrote:

> Det fungerer fint her. Se header - dette er skrevet og sendt med Newstap
> Lite. iPhone OS 3.1 på iPhone 3G.

Det er godt at vide. Kommer til at tænke på om det måske har noget med
telefonudbyderen at gøre? Min iPhone er hos Telia.

Men ellers er det osse en iPhone 3G med nyeste software, og NewsTap er
hentet i går, så den er sikkert osse 1.6.1 (?)

Hvad du mener med "header" er jeg noget usikker på.

--
v.h. Mich

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 29-10-09 06:49

> [...]

> hentet i går, så den er sikkert osse 1.6.1 (?)
>
> Hvad du mener med "header" er jeg noget usikker på.

Tryk 'h' på dit tastatur.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 29-10-09 18:44

> Tryk 'h' på dit tastatur.

Tak, det virker. (på computeren, altså, har ikke prøvet det på Fonen)

--
v.h. Mich

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 29-10-09 19:57

> [...]

> Men ellers er det osse en iPhone 3G med nyeste software, og NewsTap er
> hentet i går, så den er sikkert osse 1.6.1 (?)

Har nu prøvet at sætte telefonen op med news101.telia.com (som jeg fandt
i en gammel tråd), men det virker ikke, der er slet ikke "conctact".
Port 119 ? Skal den ændres og til hvad (jeg véd ikke en dyt om porte).

--
v.h. Mich

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 01-11-09 21:51

> [...]

> i en gammel tråd), men det virker ikke, der er slet ikke "conctact".
> Port 119 ? Skal den ændres og til hvad (jeg véd ikke en dyt om porte).

Se mit svar i tråden News Reader til iPhone. Serveren hedder måske
news104.dk.telia.net. Skal prøve den.

Men hvorfor pokker kan jeg hente på news.sunsite.dk, men ikke sende? Ja,
ikke engang få lov til at skrive et svar på en artikel/skabe en ny?

--
v.h. Mich