HTC HD 2
Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 26-10-09 22:48

Hej

Er der nogen som ved vha. erfaring (ikke blot læst) at den er direkte
kombitibel med xp og activesync og dermed outlook, uden at der skal
installeres yderligere på PC.

Thore

Fra : co@ch [4130]

Dato : 27-10-09 00:06

"Thore Jensen Bergenstoff" <crap@bergenstoff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen som ved vha. erfaring (ikke blot læst) at den er direkte
> kombitibel med xp og activesync og dermed outlook, uden at der skal

Ja det virker.

Kravet er de programmer du selv nævner.
Du skal dog have oprettet en emailkonto i outlook for at få det til at
virke.

Mvh
Bri@n

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 27-10-09 00:19

co@ch [4130] skrev:
> [...]
>
> Kravet er de programmer du selv nævner.
> Du skal dog have oprettet en emailkonto i outlook for at få det til at

Det har jeg..
Jeg arbejder i forsvaret og har en HTC TyTN II som jeg bruger på vores
lukkede netværk, og det kører 100%.
Så det mener du at altså det ville virke?

Thore

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-10-09 00:45

Thore Jensen Bergenstoff wrote:

> Det har jeg..
> Jeg arbejder i forsvaret og har en HTC TyTN II som jeg bruger på vores
> lukkede netværk, og det kører 100%.
> Så det mener du at altså det ville virke?

Jeps. Det skulle der ikke være nogen som helst problemer i.

--
/Frank

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 28-10-09 23:40

Frank Leegaard skrev:
> Thore Jensen Bergenstoff wrote:
>
> Jeps. Det skulle der ikke være nogen som helst problemer i.

Nå, nu har jeg bestilt en, så ser vi

Thore