Grimeca reservedele - hvor?
Fra : Torben Scheel

Dato : 26-10-09 13:04

Min MZ skal klargøres til syn her før vinteren, og skueglasset i
hovedcylinderen er træt (det er monteret med o-ring og clips). Hvem
forhandler sådan noget?

Hvis det ikke kan fås, er det så tilladt at blænde hullet, eller vil
synshallen stritte til alle sider?

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-10-09 14:19

Torben Scheel wrote:
> [...]
> forhandler sådan noget?
>
> Hvis det ikke kan fås, er det så tilladt at blænde hullet, eller vil

Et alternativ - kan bygningssilicone modstå bremsevæske? Proppen er lidt
utæt, men er monteret med o-ringen. Jeg forestiller mig at den kan
tætnes, hvis ellers skidtet ikke opløses.

--
vh
Torben

Fra : skoleskibe@gmail.com

Dato : 28-10-09 22:18

On Tue, 27 Oct 2009 14:18:43 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Et alternativ - kan bygningssilicone modstå bremsevæske? Proppen er lidt
>utæt, men er monteret med o-ringen. Jeg forestiller mig at den kan
>tætnes, hvis ellers skidtet ikke opløses.

som jeg skrev på MZklub kan du bare låne en master af mig. bare du
betaler portoen.

MVH

skoleskibe

aka

Kim Svensson

Fra : kim.svensson@tdcadsl~

Dato : 28-10-09 22:22

On Mon, 26 Oct 2009 13:03:33 +0100, Torben Scheel
> [...]

>forhandler sådan noget?
>
>Hvis det ikke kan fås, er det så tilladt at blænde hullet, eller vil

prøv dette link, de er der en del reservedele til MZ, bla. bremsedele

http://s40205778.shoplite.de/sess/utn;jsessionid=154ae8b50c7e8a8/shopdata/index.shopscript

MVH

skoleskibeSNABELAgmailDOTcom