Køb af mobilt usb modem??
Fra : den rigtige fotograf

Dato : 25-10-09 14:39

hejsa

Er det muligt nogen steder og købe et sådant uden oprettelse af abbonnement?

Per

Fra : simon

Dato : 25-10-09 15:51

den rigtige fotograf skrev:
> hejsa
>
> Er det muligt nogen steder og købe et sådant uden oprettelse af abbonnement?
>
> Per

Det kan man godt, men priserne er også derefter.
Det billigste (tror jeg) lige nu, er et sony modem
hos www.cbb.dk til 1 kr. hvor du binder dig i en måned
til 148 kr.
mvh
simon

Fra : Jens

Dato : 25-10-09 22:22

"den rigtige fotograf" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa
>
> Er det muligt nogen steder og købe et sådant uden oprettelse af
> abbonnement?
>
> Per

Hvis du for alvor vil bruge det på farten, så ville jeg overveje et PCMCIA
eller SmartCard modem. Det er vildt træls med en USB-dims stikkende ud af
pc'en, og før eller siden kommer du til at brække den...

Stiller du ikke større krav til hastighed mm. så kan et sådant måske findes
på DBA for 250-500 kr.

Jens

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 25-10-09 22:38

Jens <news@schoenemann-paul.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4ae4c16b$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> pc'en, og før eller siden kommer du til at brække den...
>
> Stiller du ikke større krav til hastighed mm. så kan et sådant måske

Det er ikke til en bærbar.

Per

Fra : Jens

Dato : 26-10-09 11:46

> Jens <news@schoenemann-paul.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:4ae4c16b$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> findes

> Det er ikke til en bærbar.
>
> Per

Ja, så er det naturligvis en helt anden sag I så fald er USB-tingen jo
nok ret ideel, så du kan sætte et langt kabel på, og få den løftet op til en
sted, hvor du forhåbentlig kan finde acceptabel netværksdækning.

Jeg ville nok prøve DBA alligevel.

Jens