Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Photoshop CS3 og Windows 7 64 bit
Fra : Ukendt

Dato : 26-10-09 10:04

Hej,

Er der nogen der har prøvet Photoshop CS3 med Windows 7 64 bit?

Sven

Fra : Mogens Hansen

Dato : 26-10-09 10:26

"Sven Lindhardt" <svt(snabela)lindhardt(dot)net> wrote in message
> Hej,
>
> Er der nogen der har prøvet Photoshop CS3 med Windows 7 64 bit?

Adobe har følgende information
http://kb2.adobe.com/cps/508/cpsid_50853.html

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Hans_Kruse

Dato : 27-10-09 20:45

"Sven Lindhardt" <svt(snabela)lindhardt(dot)net> wrote in message
> Hej,
>
> Er der nogen der har prøvet Photoshop CS3 med Windows 7 64 bit?

Ja, jeg kører PS CS3 på min desktop med Windows 7 RC 64 bit og 8GB RAM. PS
CS3 kan udnytte op til 3255MB. CS3 har kørt uden problemer iøvrigt. Det bør
nævnes, at jeg er dog ikke sofistikeret PS bruger, men har dog brugt et
antal plugins uden problemer.
Windows 7 64 bit kører som en drøm også med Lightroom 64 bit.

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 14-11-09 16:53

Hans_Kruse skrev:

> [...]
> brugt et antal plugins uden problemer.
> Windows 7 64 bit kører som en drøm også med Lightroom 64 bit.

Ja her kørre det også fint. selv på en gammel maskine går det rat godt.
win7 efterlader en del flere resurser til andre programmer end vista og
enda xp.

Fra : Hans Kruse

Dato : 15-11-09 00:53

On 2009-11-14 16:53:06 +0100, Thorbjørn W Spurre <post@spurre.dk> said:

> Ja her kørre det også fint. selv på en gammel maskine går det rat godt.
> win7 efterlader en del flere resurser til andre programmer end vista og
> enda xp.

Det lyder som om du kører 32 bit Windows 7. Så vidt jeg husker kunne
jeg maksimalt allokere omkring 2GB til PS CS3 under Windows XP (32 bit)
og med Windows 7 64 bit kan jeg så allokere betydeligt mere.

Men jeg følte også uden en hardware opgradering, at Windows 7 64 kørte
væsemtlig hurtigere end XP og det er nok det du refererer til.