MS Windows
briani 27239
Brugerkontrol ... jeg gider ikke bekræfe n~
Fra : carjuth

Dato : 25-10-09 21:53

Brugerkontrol ... jeg gider ikke bekræfe når jeg skal slette eller omdøbe en
fil

Hvor går jeg hen og ændrer det???

--

Hilsen
Carsten

Fra : Ole C

Dato : 25-10-09 22:41

carjuth skrev blandt andet:

> Brugerkontrol ... jeg gider ikke bekræfe når jeg skal slette eller
> omdøbe en fil
>
> Hvor går jeg hen og ændrer det???

I Vista?
I så fald: Kontrolpanel>Brugerkonti>Slå brugerkontostyring til eller fra -
nøjagtig som det er forklaret i Start>Hjælp og support...

--
vh
Ole C

Fra : Mr.X

Dato : 26-10-09 22:16

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> I Vista?
> I så fald: Kontrolpanel>Brugerkonti>Slå brugerkontostyring til eller fra -
> nøjagtig som det er forklaret i Start>Hjælp og support...

Virker ikke på sletning af filer - der har Vista ikke tiltro til, at man
selv ved hvad men vil slette

Fra : Ole C

Dato : 26-10-09 22:42

Mr.X skrev blandt andet:

> Virker ikke på sletning af filer - der har Vista ikke tiltro til, at
> man selv ved hvad men vil slette

Så vidt jeg husker, har alle Windows-versioner da stillet det spørgsmål pr.
default.
Men prøv at kigge i egenskaberne for din Papirkurv - når du stadig ikke
orker at kigge under "Hjælp og support" i Start-menuen....

--
vh
Ole C

Fra : Mr.X

Dato : 27-10-09 01:32

> [...]
> Men prøv at kigge i egenskaberne for din Papirkurv - når du stadig ikke
> orker at kigge under "Hjælp og support" i Start-menuen....
Jeg orker skam nok at slette mine filer, selv om jeg bliver spurgt et par
gange og hvis jeg kan finde noget brugbart i "hjælp" får jeg såmænd nok også
overskud til det - men det var ikke mig der stillede spørgsmålet, det var
"carjuth" Jeg har slået brugerkontokontrol fra for længst og så så, at
man blev spurgt om man ville slette filen - derfor gik jeg i første omgang
ud fra man ikke kunne slippe for at blive spurgt og skrev derfor at, det
ikke virkede.
Jeg har så nu prøvet, at bruge "hjælp" men jeg har da ikke kunne finde et
søgeord, som giver det rigtige svar ;o(
Derimod virker dit svar med egenskaber for papirkurv. Det bliver "carjuth"
da sikkert glad for

Fra : Ole C

Dato : 27-10-09 10:25

Mr.X skrev blandt andet:

> Jeg har så nu prøvet, at bruge "hjælp" men jeg har da ikke kunne
> finde et søgeord, som giver det rigtige svar ;o(

Prøv med ordet "sletning". Pkt. 2 er. "Skifte indstillinger for papirkurv"

--
vh
Ole C