Kan min browser lyve?
Fra : Joachim

Dato : 25-10-09 12:14

Hej
Jeg har brug for at kunne komme ind på visse sider, der er opsat til
kun at acceptere Internet Explorer 6,x eller nyere og det kan jeg jo
lissom ikke bruge til så meget på min mac. Kan man på en eller anden
måde få browseren til at "snyde" og sige at den er IE 6,x eller nyere?

MVH

Joachim

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 25-10-09 19:21

http://chrispederick.com/work/user-agent-switcher/

--
Mvh Martin

Fra : Joachim

Dato : 25-10-09 12:49

On 25 Okt., 19:20, s...@talentmedia.dk (Martin Bredthauer) wrote:

> http://chrispederick.com/work/user-agent-switcher/
>
> --
> Mvh Martin

Hejsa
Tusind tak for det - det var lige sådan en jeg savnede

MVH

Joachim

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-10-09 01:22

Joachim <trop.dk@gmail.com> wrote:

> Hejsa
> Tusind tak for det - det var lige sådan en jeg savnede

Bare husk at det ikke gør at din mac kan køre f.eks. ActiveX componenter
eller andet windows gejl ...

/thomas