Browser
stl_s 3840
arlet 2470
FF højreklik PRINT
Fra : Ukendt

Dato : 25-10-09 17:48

Findes der et add on til subj?
I stedet for ctrl + P

Fra : emjeppesen

Dato : 25-10-09 18:33

Torben < > skrev:

>Findes der et add on til subj?
>I stedet for ctrl + P

Kan du ikke bare trykke på printerikonet i MENU?

Hilsen emj

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-09 19:12

On Sun, 25 Oct 2009 18:32:47 +0100, emjeppesen <emj@> wrote:

> Kan du ikke bare trykke på printerikonet i MENU?
JO, jeg glemte at jeg kunne smide print ikonet op, havde smidt det ud
for længe siden, for at få toolbaren til at fylde mindre.
Det er bare en dårlig udskrift jeg får, teksten er alt for stor og kun
det halve af siden er med i bredden.
Så er det noget bedre fra IE7

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-10-09 18:36

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/2594

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-09 19:04

On 25 Oct 2009 17:35:53 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/2594

fint nok, men man kan ikke vælge print "markeret tekst"
Kun når der ikke er markeret tekst kommer print i kontekstmenuen.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-10-09 19:08

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1778

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-09 20:33

On 25 Oct 2009 18:07:45 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1778

Den er fin, idet den kan scalere siden der skal printes, fx en avis
side, og så har den også kontekstmenu.
Tak for det.