Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jalbum eller
Fra : ozxxxx

Dato : 24-10-09 23:04

Er der andre programmer end Jalbum som er gratis.?

JB

Fra : J

Dato : 24-10-09 23:13

"ozxxxx" <ozxxx@xxxxxxx.com> skrev i en meddelelse
> Er der andre programmer end Jalbum som er gratis.?
>
> JB

Ja da.

Fra : HCS [4030]

Dato : 25-10-09 08:57

"ozxxxx" <ozxxx@xxxxxxx.com> skrev i en meddelelse
> Er der andre programmer end Jalbum som er gratis.?
>
> JB

Ja prøv at se på http://coppermine-gallery.net/ som jeg har brugt.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

www.pbase.com/hcstune

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 25-10-09 13:53

ozxxxx skrev:
> Er der andre programmer end Jalbum som er gratis.?
>
> JB

Der er også gallery2..

Tommy

Fra : ozxxxx

Dato : 25-10-09 14:20

"Tommy Hjorth" <tommy.hjorth@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Der er også gallery2..
>
> Tommy

1000 tak for jeres svar

Jørgen

Fra : Mogens

Dato : 25-10-09 20:30

ozxxxx wrote:
> Er der andre programmer end Jalbum som er gratis.?
>
> JB
Singapore er simpelt, elegant og 100 gange bedre end de store programmer
som Coppermine og Gallery2 etc. Ultralille program, ingen
serverbelastning, simpelt og smukt design, men desværre udvikler man
ikke på det længere: http://www.sgal.org/

Fra : ozxxxx

Dato : 26-10-09 13:11

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> som Coppermine og Gallery2 etc. Ultralille program, ingen
> serverbelastning, simpelt og smukt design, men desværre udvikler man ikke

1000 tak for hjælpen
har download det, ved ikke rigtig hvordan det skal installer,

er der en fil hvor jeg kan skrive usernavn og password.
er der nogen filer der skal sætte i chmodded til 777
og skal jeg bagefter installering slette filen install

på forhård tak

Jørgen

Fra : ozxxxx

Dato : 26-10-09 15:57

"ozxxxx" <ozxxx@xxxxxxx.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> er der nogen filer der skal sætte i chmodded til 777
> og skal jeg bagefter installering slette filen install

hej igen

Jeg har fået det til at virke, ps. nu er det ikke de bedste billeder jeg har
brugt,
http://www.oz7aik.dk/jbfoto/

Jørgen

Fra : Mogens

Dato : 26-10-09 19:22

ozxxxx wrote:

> Jeg har fået det til at virke, ps. nu er det ikke de bedste billeder jeg
> har brugt,
> http://www.oz7aik.dk/jbfoto/
>
> Jørgen
Smukt. Men smid dine billeder up i full-size - så har du også en ekstern
back-up, og familie/venner der skal bruge et højkalitetsbillede kan blot
klikke på "view full-size Image"

Finder du ud af hvordan man bruger slideshow sammen med nogen af de
andre templates så giv lyd.