Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er mit camera færdig
Fra : Jane

Dato : 24-10-09 19:12

Når jeg tænder mit Soney camera så er skærmen bare fuld af farvestriber, så
det er sikkert færdig med at fungere, er der nogen som har været ude for
det, og hvad kan der være sket? jeg har prøvet med et andet memori kort og
det hjælper ikke

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Jan Smed

Dato : 24-10-09 22:45

Jane wrote:
> [...]
> det, og hvad kan der være sket? jeg har prøvet med et andet memori kort og

Har du ikke spurgt allerede? Ellers kig længere oppe i tråden.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-10-09 10:26

"Jan Smed" <jan_smed@hotmail.invalid> wrote in message
> Har du ikke spurgt allerede? Ellers kig længere oppe i tråden.

Længere oppe giver ingen mening, da det er forskelligt hvordan folk har
opsat ders newsreader.

--
MVH. N_B_DK

http://www.sharenator.com/This_is_an_idot_of_a_year/

Fra : Jakob Griffel

Dato : 26-10-09 15:48

> Har du ikke spurgt allerede? Ellers kig længere oppe i tråden.

Nej, det var mig...

--
Hilsen Jakob

Fra : Jane

Dato : 26-10-09 17:24

Jan Smed <jan_smed@hotmail.invalid> wrote in

> Har du ikke spurgt allerede? Ellers kig længere oppe i tråden.

Tusind tak for dit udfyldende svar

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : N_B_DK

Dato : 26-10-09 20:05

"Jane" <nokvin@FjørnDættehotmail.com> wrote in message
> Tusind tak for dit udfyldende svar

Hvis ikke du gider kigge bare 3 dage tilbage i gruppen, så er du nok lidt
selv uden om det....